Moderator: Lizzy
Alithia schreef: Hoi allemaal,Mag ik het ook op het kooikerforum zetten de link?
Ik heb een apart topic geopend (Met gepaste trots (in grote hoeveelheid)...)
om de geboorte van mijn nieuwe site aan te kondigen. Maar omdat ie hier ook ter sprake kwam zal ik ook hier de link even plaatsen: http://www.bachvoordieren.nl
Om een rommelig forum te voorkomen stel ik voor dat je, als je wilt reageren op mijn nieuwe site, je dat doet op het bovengenoemde topic en niet hier.
(kwil geen ruzie met Lizzy)
Groetjes,
Alithia
Anje schreef: Hai Bianca,Hoi Anje,
Jaaaaa... ik word tzt graag lid van je Bach-bloesem-forum![]()
Ik zal je site in de gaten houden...
En dat het weer oergezellig was geloof ik graag !!!
Fido... jij gaat je zeker weten nog heel vaak, heel aangenaam, "verwarrend", verrassend verbazen over de Bach-bloesems![]()
Veel succes ermee !!!
Mijn allermooiste ervaring vond ik een moederhond, net bevallen van haar pupperts, hele nest overstuur, moederhond niet in de rust te krijgen, alsmaar hijgen en compleet oververmoeid... pups die gilden en niet aangelegd konden worden en melk die door de stress niet op gang kwam...
Zelfs de dierenarts zag het somber in vond het niet verantwoord (meer) sederende medicatie te geven... Een kwartier na de eerste gift slaakte de moederhond een diepe zucht, ging liggen... en viel in een diepe slaap... en de pups konden sabbelen...
Het lullige was wel dat de eigenaar toen ook weer in paniek raakte... "wat zit er in vredesnaam die druppels, dit kan niet goed zijn"... Die omslag heb ik overigens wel vaker ervaren, als een resultaat weer te snel, te verbluffend resultaat geeft...
Maar goed, zo snel en verbluffend gaat het lang niet altijd... is natuurlijk meer uitzondering dan regel !!!