Enig idee nog hoeveel je ervoor betaald hebt?
Voor mijn studie heb ik al biggen moeten snijden, schedel weer in elkaar lijmen.... (staat inmiddels op de vensterbank te pronken

kuikentjes wil dan ook vast wel

Moderator: Lizzy
laura schreef: Je schrijft dat je die kuikens bij de makro gekocht hebt. Ik heb ze nog nooit gezien daarHet blijken dus geen kuikens maar kwartels te zijn!!!Bij welke artikelen liggen ze? Misschien eens een idee voor onze hond....
Enig idee nog hoeveel je ervoor betaald hebt?
Voor mijn studie heb ik al biggen moeten snijden, schedel weer in elkaar lijmen.... (staat inmiddels op de vensterbank te pronken)
kuikentjes wil dan ook vast wel![]()
![]()
laura schreef: ligt dat werkelijk bij het vlees voor mensen (mensenvleesKwarteltjes is een delicatesse![]()
![]()
)???? Hele dieren?
Ik kan het daar altijd vragen. 4,52 is volgens mij niet duur en ik kan aan niets anders komen dan kip rund en schaap, een welkome afwisseling lijkt me!
chooky schreef: kwartels zijn kleine vogeltjes. het zijn dus geen kuikentjes die je gekocht hebt maar echte vogeltjes (soort minikip,maar dan anders) Voedingswaarde is dus toch anders dan van een ei (ei is trouwens wel heel goed hoor!! maar vlees is toch anders)Ik ging uit van eendagskuikens
laura schreef: ligt dat werkelijk bij het vlees voor mensen (mensenvleesDie liggen gewoon bij de kippen, de pluimveehoek dus![]()
![]()
)???? Hele dieren?
Ik kan het daar altijd vragen. 4,52 is volgens mij niet duur en ik kan aan niets anders komen dan kip rund en schaap, een welkome afwisseling lijkt me!