Moderator: Lizzy
marga1953 schreef: Je bericht wordt wel goed gelezen in ieder geval.Hihihi, ja, dat is exact wat ik ook dacht![]()
Billie schreef: Ook heb ik ergens gelezen om je groentMIX te vriezen, ontdooien en voeren maar dat doe ik niet meer, de lucht was verschrikkelijk en we vonden het ook niet te eten trouwens, bah bah??? ??? Hoe heb je die mix dan klaargemaakt ??? ???
Billie schreef: Die groenteMIX door haar voer was trouwens niet haar reden om te vasten, die lag al in de binIk heb nog nooit 'n groentemix ontdooid en weg moeten gooien omdat 't stinkt ???![]()
Billie schreef: GroenteMIXDan neem ik aan dat je de groente niet gepureerd hebt voor je het in de vriezer stopte? Want dan wordt het snot.
Als je groente voor je zelf invriest, moet je het blancheren, toch?
Dus; waarom zou je rauwe (ongeblancheerde groenten) kunnen invriezen?? Ik heb het geprobeert omdat niemand daar een probleem mee had(hoewel ik een commentaar heb gelezen van iemand die het ook vond stinken)
De groenten die ik heb gebruikt waren; wortels, selderij,broccoli, bloemkool en sla. Als ik het haar vers voer, lange tanden maar het gaat.
Sardientjes??
Vanavond heeft ze ook haar verse lamsniertjes met gehakt afgewezen
Ik geloof dat ze alleen kippenkarkas, lamsbotten, kalkoendrumsticks enzo wil eten, de rest, BAH
Fruit was nooit een probleem, groente van elk soort, geen probleem, maar nu...wat is er aan de hand?
Billie schreef: Gepureerd? Is dat niet hetzelfde als in de blender? Ziet er uit als kots voor het in de vriezer gaat, ruikt als kots als het er uit komtHier ziet het eruit als gepureerde groente en het ruikt ook naar groente en als het uit de vriezer komt ruikt het nog steeds naar groente en ziet er nog precies hetzelfde uit. Wat heb je er ingedaan dat het zo gaat stinken want ik vind het wel heel erg vreemd....![]()