Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Allereerst mijn excuses voor de in eerste instantie veel te grote foto's. Dit was voor mij voor het eerst dat al mijn geexperimenteer met het plaatsen van foto's lukte, maar ik schrok zelf een beetje van het formaat  :-[.

Op dit moment gaat het best goed met Brian. Hij eet met smaak en begint weer een beetje op gewicht te komen. Het is hem wel aan te zien dat er een enorme aanslag op zijn lijf en conditie is gedaan. Zijn huid en vacht zien er op dit moment niet uit. Maar dat komt allemaal wel weer, het heeft gewoon de tijd nodig.

Ik zie hem weer genieten van het leven, hij heeft belangstelling voor Enya, mijn teefje, en gaat in op haar uitdaging om te spelen. Brian wordt soms zelfs wat ondeugend, hij kan weer hond zijn in plaats van een kasplantje!

De foto in het onderschrift is dus Brian. En ja, mijn bink is imposant en indrukwekkend, in meerdere betekenissen van het woord.
Laatst gewijzigd door Antonia op do 27 sep 2007, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat fijn dat hij zo gigantisch opknapt na deze zware ingreep.
Geniet maar lekker van je ventje nu hij weer lekker in zijn vel zit  :-*
En als hij weer lekker met smaak eet gewoon de vettere soorten zoals lam/eend/zalm etc geven  :P
Intussen zijn we anderhalf jaar verder. En ik kan met gepaste trots melden dat het nog steeds heel goed gaat met Brian.
Brian is inmiddels 7,5 jaar. Veel gezonde Ierse Wolfshonden bereiken deze leeftijd niet. Brian is niet gezond: hij leeft op die ene nier, zijn hartritme is nog steeds te hoog maar goed onder controle met medicatie en zijn leverfunctie begint door die medicijnen minder te worden. En ondanks dat gaat het goed. Brian heeft plezier in zijn leven en is nog steeds duidelijk aanwezig. Hij eet met smaak, wil graag met mij en Enya mee er op uit.
Brian heeft eindelijk geleerd om zich iets meer als een hond op leeftijd te gedragen.

Het afbouwen van de hartmedicatie is niet gelukt. De aanvallen van hartritmestoornissen kwamen terug. Ik heb besloten om het maar zo te laten. De tijd die hij nog heeft ga ik niet onnodig lastig maken en hij is nu stabiel.
Ik ben apetrots op mijn bink  :-*
Laatst gewijzigd door Antonia op vr 03 apr 2009, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Antonia schreef: Intussen zijn we anderhalf jaar verder. En ik kan met gepaste trots melden dat het nog steeds heel goed gaat met Brian.
Brian is inmiddels 7,5 jaar. Veel gezonde Ierse Wolfshonden bereiken deze leeftijd niet. Brian is niet gezond: hij leeft op die ene nier, zijn hartritme is nog steeds te hoog maar goed onder controle met medicatie en zijn leverfunctie begint door die medicijnen minder te worden. En ondanks dat gaat het goed. Brian heeft plezier in zijn leven en is nog steeds duidelijk aanwezig. Hij eet met smaak, wil graag met mij en Enya mee er op uit.
Brian lheeft eindelijk geleerd om zich iets meer als een hond op leeftijd te gedragen.

Het afbouwen van de hartmedicatie is niet gelukt. De aanvallen van hartritmestoornissen kwamen terug. Ik heb besloten om het maar zo te laten. De tijd die hij nog heeft ga ik nu onnodig lastig maken en hij is nu stabiel.
Ik ben apetrots op mijn bink  :-*
Een beetje apetrots op jezelf zijn is ook wel op z'n plaats. Zonder jouw inzet en doorzettingsvermogen was hij nooit zover gekomen. Verder, goed nieuws, hopenlijk mag je nog lange tijd van je grote vent genieten!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door