Moderator: Lizzy
Antonia schreef: Intussen zijn we anderhalf jaar verder. En ik kan met gepaste trots melden dat het nog steeds heel goed gaat met Brian.Een beetje apetrots op jezelf zijn is ook wel op z'n plaats. Zonder jouw inzet en doorzettingsvermogen was hij nooit zover gekomen. Verder, goed nieuws, hopenlijk mag je nog lange tijd van je grote vent genieten!
Brian is inmiddels 7,5 jaar. Veel gezonde Ierse Wolfshonden bereiken deze leeftijd niet. Brian is niet gezond: hij leeft op die ene nier, zijn hartritme is nog steeds te hoog maar goed onder controle met medicatie en zijn leverfunctie begint door die medicijnen minder te worden. En ondanks dat gaat het goed. Brian heeft plezier in zijn leven en is nog steeds duidelijk aanwezig. Hij eet met smaak, wil graag met mij en Enya mee er op uit.
Brian lheeft eindelijk geleerd om zich iets meer als een hond op leeftijd te gedragen.
Het afbouwen van de hartmedicatie is niet gelukt. De aanvallen van hartritmestoornissen kwamen terug. Ik heb besloten om het maar zo te laten. De tijd die hij nog heeft ga ik nu onnodig lastig maken en hij is nu stabiel.
Ik ben apetrots op mijn bink