- vr 24 aug 2007, 13:15
Ach Lizzy, ik kan me zo voorstellen, dat ze helemaal moe uit haar ogen kijkt. Moe van zichzelf en niet kunnen stoppen, wat naar voor allemaal.
Wat zou het heerlijk zijn, als er wat zou verbeteren.
Vanochtend toen ik hier heerlijk fietste, dacht ik ineens, dat verslaving aan een pilletje bij honden niet optreed . Ja, op tijd je lekkertje, maar niet meer dan dat.
Mijn vraag, die ik over de Bach bloesem wilde stellen, heb ik ook al beantwoord gezien. Jammer, dat dat nog niet voldoende heeft kunnen doen.
Misschien een idiote vraag, maar is er niet een adres, waar ze eens een paar dagen liefdevol kan worden "opgenomen" Dat zou jullie even wat adem geven. Zoiets als ouders, die hun kind soms in een logeerhuis laten logeren om even zelf een pauze te hebben.
Nu je met de medicatie bent begonnen is dat natuurlijk geen geschikt moment. Misschien is het ook wel helemaal onmogelijk, dat ze eens bij iemand anders is.
Het is zo maar een idee hoor, maar het schoot door mijn hoofd, het zou voor jullie zelf misschien wel aangenaam zijn. Als ze erger terug zou komen, dan natuurlijk niet.
Ik hoop, dat het wat verbetert,
Hanny