sodeju.... het zit echt in een klein hoekje....
Heel veel beterschap met Fedor!
Moderator: Lizzy
Nitus schreef: Jaha, Fedor is echt stukken zwaarder, haha... Fedor lijkt misschien wel zwaar, maar weegt maar 36 kiloNah, dat had ik nou niet gedacht. Ik dacht echt dat ODH's een stuk forser en zwaarder waren dan AHH's..
Denk dat je niet zo erg bang hoef te zijn. Rob is gewoon een beetje dom geweest om met hele harde windvlagen te gaan frisbeeën, de wind sloeg eronder en de frisbee bleef te hoog in de lucht te hangen. Als het goed is leer je eerst goed te gooien. Maar het blijft natuurlijk wel een risicovolle sport, dus altijd goed opletten wat je doet.
Nitus schreef:Oooooooooohw, dat lieve koppie
Hier nog een foto van Fedor toen ik vroeg of hij misschien nog zin had om te gaan frisbeeën, ja dus:
Met dit verband stond meneer gisteravond een minuten lang te plassen. Hij stond toen op z'n gebroken poot.... Nu maar hopen dat het morgen zonder verband ook zo goed gaat.
Sanyo schreef: Allereerst beterschap voor Fedor, hopelijk gaat de genezing voorspoedig.Ik gebruik al jaren een mooncollar. Is een soort 'zwembandje' wat om de nek gaat. Ideale dingen en veel diervriendelijker dan een kap. Wel duur, maar ze gaan tig-jaren mee.
Als hij aan het verband wil zitten, is het dan een idee om hem een kraag om te doen als hij alleen is?
Dan kan hij er tenminste niet bijkomen.
Moet hij natuurlijk niet panisch worden van dat ding.
Ik moet zeggen dat het hier altijd wel goed werkt, alleen houd ik er zelf zulke blauwe schenen aan over!