mr potato schreef: by "DAP Breuk en van Doorne" in Den Haag de test kost 48euro of 61euro (met ook leptospirosis)...Vanaf wanneer zit leptospirosis er bij dan ????![]()
![]()
![]()
Moderator: Lizzy
mr potato schreef: by "DAP Breuk en van Doorne" in Den Haag de test kost 48euro of 61euro (met ook leptospirosis)...Vanaf wanneer zit leptospirosis er bij dan ????![]()
![]()
![]()
Cathy schreef: Vanaf wanneer zit leptospirosis er bij dan ????48 euro voor de test alleen
bas rouge schreef: 48 euro voor de test alleendank u
61 euro voor de test en de Weilenting samen
Hitam schreef: Nee hoor, dit zijn normale prijzen.ok te kennen goed
bloemetje schreef: Ik heb nog geen antwoord gehad van ze! Ik heb morgen een afspraak dus ik zal nog eens pleiten ervoornou, wil jouw DA wel titeren? Ik heb de 28e een afspraak bij Tannetje gemaakt om te titeren, zij wil dat namelijk wel. Misschien doen de mijne het wel, wie niet waagt wie niet wint.
Cathy schreef: Een vriendin van mij heeft vanavond al haar BC pups thuis laten enten , en meteen maar de DA gevraagt of hij haar en mijn honden ( 7 totaal ) wilde titeren , not dusBeetje kortzichtig van die da hè?hij vond het dus waardeloos , want als de waarde nu goed zou zijn kon het over een maand of één twee wel niet meer goed zijn
![]()
Dus ga ik Maandag een afspraak maken in Zeist![]()
Femke schreef: nou, wil jouw DA wel titeren? Ik heb de 28e een afspraak bij Tannetje gemaakt om te titeren, zij wil dat namelijk welIk vrees dat het er niet in zit![]()
![]()
![]()
bloemetje schreef: Ik vrees dat het er niet in zit. Jammer, maar je kunt ze niet dwingen hè..
Fido schreef: Beetje kortzichtig van die da hè?Dit zegt volgens mij niet meer dan dat de hond recent met het virus in aanraking is geweest en daarop antistoffen heeft aangemaakt. Zo kun je ook midden in je vaccinatiejaar titeren of na tien jaar trouw Parvo vaccineren een erg lage uitslag krijgen, het enige wat je daaruit kunt concluderen is dat de hond het virus in tijden niet heeft gezien.
Waardes blijven langer dan één jaar goed. Hoe verklaart deze da dan dat er dieren getitert worden die meerdere jaren niet gevaccineerd zijn en waarvan de waardes nog torenhoog zijn?
Wij zijn zo blij dat er nu onderzoek naar gedaan wordt!!! (werken daar dan ook graag aan mee). Hopelijk staat over een jaar het hele vaccineren op zijn kop![]()
![]()