Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Femke
bloemetje schreef: Ik heb nog geen antwoord gehad van ze! Ik heb morgen een afspraak dus ik zal nog eens pleiten ervoor ;D. Misschien doen de mijne het wel, wie niet waagt wie niet wint.
nou, wil jouw DA wel titeren? Ik heb de 28e een afspraak bij Tannetje gemaakt om te titeren, zij wil dat namelijk wel ;D ;D ;D
Door Cathy
Een vriendin van mij heeft vanavond al haar BC pups thuis laten enten , en meteen maar de DA gevraagt of hij haar en mijn honden ( 7 totaal ) wilde titeren , not dus  :( hij vond het dus waardeloos , want als de waarde nu goed zou zijn kon het over een maand of één twee wel niet meer goed zijn  ::)

Dus ga ik Maandag een afspraak maken in Zeist  :)
Door Fido
Cathy schreef: Een vriendin van mij heeft vanavond al haar BC pups thuis laten enten , en meteen maar de DA gevraagt of hij haar en mijn honden ( 7 totaal ) wilde titeren , not dus :( hij vond het dus waardeloos , want als de waarde nu goed zou zijn kon het over een maand of één twee wel niet meer goed zijn ::)

Dus ga ik Maandag een afspraak maken in Zeist :)
Beetje kortzichtig van die da hè? ;)

Waardes blijven langer dan één jaar goed. Hoe verklaart deze da dan dat er dieren getitert worden die meerdere jaren niet gevaccineerd zijn en waarvan de waardes nog torenhoog zijn? ;D

Wij zijn zo blij dat er nu onderzoek naar gedaan wordt!!! (werken daar dan ook graag aan mee). Hopelijk staat over een jaar het hele vaccineren op zijn kop ;) :D
Door Dian
Zo Rakker is bij Tannetje op visite geweest. Heeft een nieuwe APK-sticker op z'n achterwerk en in z'n boekje staat netjes dat hij nog voldoende afweerstoffen heeft..... Nu maar hopen dat ze op de hondenschool niet moeilijk gaan doen :-\
Femke schreef: nou, wil jouw DA wel titeren? Ik heb de 28e een afspraak bij Tannetje gemaakt om te titeren, zij wil dat namelijk wel ;D ;D ;D
Ik vrees dat het er niet in zit :(. Jammer, maar je kunt ze niet dwingen hè..
Door Femke
bloemetje schreef: Ik vrees dat het er niet in zit :(. Jammer, maar je kunt ze niet dwingen hè..

op de site van puur natuur staat een overzicht van dierenartsen die wel titeren, dan zou ik daarheen gaan (als ik per sé een titerbepaling wilde laten doen bij mijn hond)
Fido schreef: Beetje kortzichtig van die da hè? ;)

Waardes blijven langer dan één jaar goed. Hoe verklaart deze da dan dat er dieren getitert worden die meerdere jaren niet gevaccineerd zijn en waarvan de waardes nog torenhoog zijn? ;D

Wij zijn zo blij dat er nu onderzoek naar gedaan wordt!!! (werken daar dan ook graag aan mee). Hopelijk staat over een jaar het hele vaccineren op zijn kop ;) :D
Dit zegt volgens mij niet meer dan dat de hond recent met het virus in aanraking is geweest en daarop antistoffen heeft aangemaakt. Zo kun je ook midden in je vaccinatiejaar titeren of na tien jaar trouw Parvo vaccineren een erg lage uitslag krijgen, het enige wat je daaruit kunt concluderen is dat de hond het virus in tijden niet heeft gezien.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door