Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Hee dat doet die van mij ook  ;D alsof ze iemand daarbinnen hoort roepen hahaha! hoe komt je erop...(waarschuwing: hier volgt een vies verhaal) Van de week sprong ze op de bank en toen kwam er een vieze grijzige klodder uit vallen die enorm stonk, (en ieee! dan nog willen oplikken ook!) dus ik denk dat het toch de anaalklieren zijn? Verder volgens de trimster nix te voelen, en het is ook geen ontsteking?!?
Uh, Netty...het komt uit Belgie en is inderdaad speciaal voor dieren. Al denk ik dat het vooral de hond op 't doosje is die dat bepaalt  ;D Naar ik vrees...hebben ze nog geen verdeelpunt in Maleisie... :-\ :)
geer schreef: Uh, Netty...het komt uit Belgie en is inderdaad speciaal voor dieren. Al denk ik dat het vooral de hond op 't doosje is die dat bepaalt  ;D Naar ik vrees...hebben ze nog geen verdeelpunt in Maleisie... :-\ :)
zal wel niet komen ook......... :-\
maar bedankt, voor de info, als ik weer in NL ben zal ik het halen bij de DA
Nicky schreef: Hee dat doet die van mij ook  ;D alsof ze iemand daarbinnen hoort roepen hahaha! hoe komt je erop...(waarschuwing: hier volgt een vies verhaal) Van de week sprong ze op de bank en toen kwam er een vieze grijzige klodder uit vallen die enorm stonk, (en ieee! dan nog willen oplikken ook!) dus ik denk dat het toch de anaalklieren zijn? Verder volgens de trimster nix te voelen, en het is ook geen ontsteking?!?
blijkt dus een schimmelinfectie te zijn............ :(
O Netty, het is inderdaad een smerig verhaal !!!
Maar ik heb de Doils gehaald en het ruikt naar vis !! :sofa: getverderrie !! Ik ben benieuwd hoe de resultaten zijn over een paar weken !!
Netty, de website is www.doils.net misschien dat daar wat opstaat over de verkrijbaarheid ?
Nynke F schreef: O Netty, het is inderdaad een smerig verhaal !!!
Maar ik heb de Doils gehaald en het ruikt naar vis !! :sofa: getverderrie !! Ik ben benieuwd hoe de resultaten zijn over een paar weken !!
Netty, de website is http://www.doils.net misschien dat daar wat opstaat over de verkrijbaarheid ?
ik heb kauwtabletten gekregen van de dierenarts, dormo norm het is van TAV VET
natural companion.
er zit zinc en biotin en ook omega 3 / omega 6=1 in...........
zo te zien is het spaans, maar het zou moeten helpen haar vacht weer op orde te krijgen, we zullen zien ;)
Netty schreef: blijkt dus een schimmelinfectie te zijn............ :(
Ja! Ik las het!  :-\  Rot zeg! Het is dat Jaia er nu geen last meer van heeft (waarschijnlijk door dat smerige verhaal ;) ) anders was ik direct naar de DA gerend! Ik hoop voor jullie allebei dat het snel over is!
Hoi Geer,

Ik wilde voor Lotje ook de doils skin proberen.
Nu heb ik besteld bij dierapotheker maar een fles Doils arthrosis gekregen i.p.v. doils skin.
Is die samenstelling hetzelfde? Kan ik dat zomaar geven i.p.v. het andere?
Ik kan namelijk niet nachecken of de samenstelling verschilt.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
Kuszco schreef: Hoi Geer,

Ik wilde voor Lotje ook de doils skin proberen.
Nu heb ik besteld bij dierapotheker maar een fles Doils arthrosis gekregen i.p.v. doils skin.
Is die samenstelling hetzelfde? Kan ik dat zomaar geven i.p.v. het andere?
Ik kan namelijk niet nachecken of de samenstelling verschilt.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
De samenstelling verschilt wel ietjespietsje qua verhoudingen, maar je kan gerust de Arthrosis inzetten hoor! ;)
Hoi Geer,

Ik heb gebeld met de dierapotheek.
Wel service moet ik zeggen.
Mag het terugsturen en krijg het nieuwe goeie toegestuurd. Verzendkosten betalen zij.
Potje is dus nu retour en ik wacht op het juiste.
Bedankt voor je reaktie ik hoop dat het bij ons ook resultaat heeft.
Groetjes Liliane,Zita en |Lotje.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door