Moderator: Lizzy
geer schreef: Uh, Netty...het komt uit Belgie en is inderdaad speciaal voor dieren. Al denk ik dat het vooral de hond op 't doosje is die dat bepaaltzal wel niet komen ook.........Naar ik vrees...hebben ze nog geen verdeelpunt in Maleisie...
![]()
![]()
Nicky schreef: Hee dat doet die van mij ookblijkt dus een schimmelinfectie te zijn............alsof ze iemand daarbinnen hoort roepen hahaha! hoe komt je erop...(waarschuwing: hier volgt een vies verhaal) Van de week sprong ze op de bank en toen kwam er een vieze grijzige klodder uit vallen die enorm stonk, (en ieee! dan nog willen oplikken ook!) dus ik denk dat het toch de anaalklieren zijn? Verder volgens de trimster nix te voelen, en het is ook geen ontsteking?!?
Nynke F schreef: O Netty, het is inderdaad een smerig verhaal !!!ik heb kauwtabletten gekregen van de dierenarts, dormo norm het is van TAV VET
Maar ik heb de Doils gehaald en het ruikt naar vis !!getverderrie !! Ik ben benieuwd hoe de resultaten zijn over een paar weken !!
Netty, de website is http://www.doils.net misschien dat daar wat opstaat over de verkrijbaarheid ?
Netty schreef: blijkt dus een schimmelinfectie te zijn............Ja! Ik las het!![]()
Kuszco schreef: Hoi Geer,De samenstelling verschilt wel ietjespietsje qua verhoudingen, maar je kan gerust de Arthrosis inzetten hoor!
Ik wilde voor Lotje ook de doils skin proberen.
Nu heb ik besteld bij dierapotheker maar een fles Doils arthrosis gekregen i.p.v. doils skin.
Is die samenstelling hetzelfde? Kan ik dat zomaar geven i.p.v. het andere?
Ik kan namelijk niet nachecken of de samenstelling verschilt.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.