Moderator: Lizzy
202spots schreef: SH*t.....'t is Pancreatitis!!!!!!!!!!!!!!Oh wat balen Dory !!
alkaline phos./amylase /lipase allemaal 4x hoger dan normaal!!!![]()
![]()
Als ik wil kan ie wel naar huis,maar ze hebben liever dat ie vannacht ook nog blijft.....
Ik weet niet wat 't beste is...ik denk dat ie thuis meer op ze gemak is,maar in de hospital is ie nog aan de infuus...
wat 'n ellende....
K@rin schreef: Maar vannacht is het toch ookJa daar zat ik eigenlijk ook aan te denken....ik heb nog tot 5:30-6.00 om te besluiten....maar ik neig ook om 'm met rugzakkies vocht naar huis te halen, en wanneer ie zelf geen drinken binnen kan houden....dan eventueel morgenochtend weer terug voor nieuwe vocht in te spuiten...
misgegaan met het infuus en dan is er niemand bij .........
Persoonlijk zou ik hem liever thuis hebben .
Kunnen ze niet onderhuids vocht spuiten ?
202spots schreef: Nou dat ging niet zoals ik gedacht had..Ach hemel Dory, wat erg.
Ik had gebeld dat ik hem mee naar huis wilde nemen en dat was goed....ik kom aan en heeft ie net 'n lading gespuugd.....dus er werd me aangeraden om hem toch maar in de hospital te laten....
Ik heb 'm wel mee naar buiten genomen voor 'n lopie en hoop dat ie zou poepen...niet dus, wel 5 keer hele grote plas gedaan.
Toen maar weer naar binnen en terug aan de IV...en mag absoluut niks eten totdat het beter gaat.
Behalve IV fluid zit er ook antibiotic in, en meds voor de maagzuur en darmen ander spul om hem niet te laten spugen.
Ook dextrose, dus hij kan wel zonder eten zonder honger te hebben.
DA heeft gezegd dat ze zelf naar de hospital terug komt als de avond persoon ziet dat hij de IV er vanavond opniew heefts uithaald, hij heeft ook extra grote kap om zodat hij er niet bij kan om de IV eruit te halen...
Dus.....morgenochtend wel weer bellen om te kijken hoe de nacht is gegaan en dan waarschijnlijk toch minstens tot morgenmiddag daar moeten blijven want Tor is echt wel 'n hele zieke hond....en alle duimen en schietgebedjes worden op prijs gesteld...