Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Henk en Donja
Van smuldier is ook vuile pens hoor, alleen de plantenresten zijn er wel vanaf gespoelt, dus het is niet de meest vuile die je je kunt voorstellen. Het gaat volgens mij om dat zwarte, waar de bacterienen zich aan de maagwand hechten. Schone pens is gewoon blank.

Als trouwens echte vuile wil, zou ik gewoon een slachthuis in de buurt bellen, die willen ze meestal graag kwijt. Die zijn overigens wel zon 10-14 kilo per stuk! Uitkijken met de inhoud van de penzen, daar kunnen spijkers enzo inzitten.
Laatst gewijzigd door Henk en Donja op ma 25 jun 2007, 08:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Marga*
Ja dat is veels te veel.

Ik heb maar kleine honden.

Ik had pens bij de IC  en daar zat oo zwart aan.dus dat is ook goed?
Door Henk en Donja
marga1953 schreef: Ja dat is veels te veel.

Ik heb maar kleine honden.

Lijkt me wel, je kunt het altijd aan hun vragen als je het koopt dan weet je het echt helemaal zeker.
Door tieneke
marga1953 schreef:

Ja dat is beter dan de afgespoelde en vaak zelfs blanke pens,kijk ook even of er bloed en/of grasresten binnenin zitten  ;)
Zit dit erin dan heb je gewoon de hoofdprijs en gaan je hondjes smullen van een waanzinnige verse pensmaaltijd!
Door DaisyD
De ic verkoopt vuile pens (lam) in plastic zakken van circa 3 kilo of schone pens (wit). De schone pens is voor menselijke consumptie geschikt.

Ik denk dus dat je al vuile pens voert  ;)

Daisy
Door *Marga*
Dat was verleden keer dan het geval.

Vandaag hadden ze geen lamspens wel kalfs pens die was inderdaad wit van kleur en rook ook niet.(bijna niet)
Was ook duurder >:(

wel mee genomen maar had eigenlijk liever die andere gehad maar ja even dit opmaken en dan voortaan bestellen.
Door tieneke
marga1953 schreef: Dat was verleden keer dan het geval.

Vandaag hadden ze geen lamspens wel kalfs pens die was inderdaad wit van kleur en rook ook niet.(bijna niet)
Was ook duurder >:(

wel mee genomen maar had eigenlijk liever die andere gehad maar ja even dit opmaken en dan voortaan bestellen.

Is een strak plan  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door