Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Wow wat goed, komen ze ook naar de lezing?Dat zou in principe kunnen...ware het niet dat die vol zit
Hitam schreef: Volgende datum prikken dan? Of een voor dierenartsen apart.Yep, hadden wij ook al bedacht. Ik mail of PB je even een paar optionele data
Lupa schreef: ik heb vandag gevraagd aan mijn DAEhm. Ja. Da's dus allemaal niet waar. Behalve het feit dat het loont als je hond zwak is.
ze vind het onzien die dingen, behalfe als je hond zwak is dan zou je zoiets kunnen overwegen
verder vind ze het erg duur want je moet die testen allemaal appart van elkaar doen enz enz enz enz![]()
Hitam schreef: Volgende datum prikken dan? Of een voor dierenartsen apart.Goed plan!
Dian schreef: De DA van mij kon niets over titertesten vinden. Ze had wel een laboratorium gevonden waar ze de gehaltes konden bepalen à € 70 per ziekteGewoon ff bij Tannetje op visite, hartstikke gezellig en je krijgt de resultaten gelijk mee.Heb zelf op internet gekeken bij Puur Natuur en de informatie daarvan geprint en langs gebracht bij de DA. Ze gaan nu contact opnemen met Puur Natuur
Ik ben benieuwd wanneer ik iets te horen krijg
![]()
Kruimel schreef: Gewoon ff bij Tannetje op visite, hartstikke gezellig en je krijgt de resultaten gelijk mee.'t Is alleen jammer dat het niet naast de deur is
Dian schreef: 't Is alleen jammer dat het niet naast de deur isBen benieuwd hoe het bij jouw gaat. Ik heb al besloten Tristan niet te laten vaccineren dit jaar (en de komende jaren ook niet) maar wil voor m'n eigen gemoedsrust wel een titerbepaling laten doen.![]()
Ik wacht eerst wel af wat ze met mijn info van Puur Natuur doen. Ze zou gaan bellen en dat doet ze dan ook wel. Oh, zegt ze, we kunnen het dan zelf bepalen. Dat had ze dus niet begrepen
![]()
tristan schreef: Ben benieuwd hoe het bij jouw gaat. Ik heb al besloten Tristan niet te laten vaccineren dit jaar (en de komende jaren ook niet) maar wil voor m'n eigen gemoedsrust wel een titerbepaling laten doen.Als ik meer weet meld ik het wel![]()
Vanuit hier is Tannetje een flinke rit, dus als mijn eigen da. het kan bestellen is dat veel makkelijker! Wil je ons laten weten hoe het verder gaat?![]()
![]()