Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door geer
Lupa schreef: ik heb vandag gevraagd aan mijn DA ::)
ze vind het onzien die dingen, behalfe als je hond zwak is dan zou je zoiets kunnen overwegen
verder vind ze het erg duur want je moet die testen allemaal appart van elkaar doen enz enz enz enz :-X
Ehm. Ja. Da's dus allemaal niet waar. Behalve het feit dat het loont als je hond zwak is.
Door Dian
Ik heb net met mijn DA gebeld. Kenden het alleen van Rabies, maar niet voor andere ziekten. Maar ze zoeken het voor me uit en ze belt met erover terug ;) Ze was dus niet falikant tegen :D Ik moet in juni toch een keer langs om de gezondheidsverklaring van Rakker in te laten vullen voor onze vakantie naar Zwitserland, kan dit misschien gelijk mee  ;)
hoi, ik ben nieuw hier, heb 5 teckels en een trimsalon. ik heb een jaar of 2 geleden de lezing van Tannetje bijgewoond over het thema "enten". Ik vond dit wel zo interessant dat ik onmiddelijk ben gestopt met enten, trouwens ook bij mijn paarden en ponies. Ik denk zeker dat dit veel beter is voor alle exceem-en darmprobleemhonden. Want die zijn er errug veel! En voor de da is dit een goed invulling van ipv de standaardenting. Zo raken ze toch niet de inkomsten kwijt en de honden en katten worden beter op maat geent.
Nou, zojuist bij Tannetje geweest met een deel van het vee, de honden zijn getiterd en de afweer is nog prima! Altijd handig als ze bij de hondenschool eens naar de entingsboekjes vragen  ;D
Kátur is na z'n eerste booster op 1 jaar niet meer geënt en is nu 4, en Tara is sinds 6 jaar niet meer geënt. Gaat dus prima zo!
Door Dian
De DA van mij kon niets over titertesten vinden. Ze had wel een laboratorium gevonden waar ze de gehaltes konden bepalen à € 70 per ziekte :-\ Heb zelf op internet gekeken bij Puur Natuur en de informatie daarvan geprint en langs gebracht bij de DA. Ze gaan nu contact opnemen met Puur Natuur :) Ik ben benieuwd wanneer ik iets te horen krijg :D
Dian schreef: De DA van mij kon niets over titertesten vinden. Ze had wel een laboratorium gevonden waar ze de gehaltes konden bepalen à € 70 per ziekte :-\ Heb zelf op internet gekeken bij Puur Natuur en de informatie daarvan geprint en langs gebracht bij de DA. Ze gaan nu contact opnemen met Puur Natuur :) Ik ben benieuwd wanneer ik iets te horen krijg :D
Gewoon ff bij Tannetje op visite, hartstikke gezellig en je krijgt de resultaten gelijk mee.
Door Dian
Kruimel schreef: Gewoon ff bij Tannetje op visite, hartstikke gezellig en je krijgt de resultaten gelijk mee.
't Is alleen jammer dat het niet naast de deur is ;D ;D Ik wacht eerst wel af wat ze met mijn info van Puur Natuur doen. Ze zou gaan bellen en dat doet ze dan ook wel. Oh, zegt ze, we kunnen het dan zelf bepalen. Dat had ze dus niet begrepen :D
Dian schreef: 't Is alleen jammer dat het niet naast de deur is ;D ;D Ik wacht eerst wel af wat ze met mijn info van Puur Natuur doen. Ze zou gaan bellen en dat doet ze dan ook wel. Oh, zegt ze, we kunnen het dan zelf bepalen. Dat had ze dus niet begrepen :D
Ben benieuwd hoe het bij jouw gaat. Ik heb al besloten Tristan niet te laten vaccineren dit jaar (en de komende jaren ook niet) maar wil voor m'n eigen gemoedsrust wel een titerbepaling laten doen. ;) :)

Vanuit hier is Tannetje een flinke rit, dus als mijn eigen da. het kan bestellen is dat veel makkelijker! Wil je ons laten weten hoe het verder gaat? :) :)
Door Dian
tristan schreef: Ben benieuwd hoe het bij jouw gaat. Ik heb al besloten Tristan niet te laten vaccineren dit jaar (en de komende jaren ook niet) maar wil voor m'n eigen gemoedsrust wel een titerbepaling laten doen. ;) :)

Vanuit hier is Tannetje een flinke rit, dus als mijn eigen da. het kan bestellen is dat veel makkelijker! Wil je ons laten weten hoe het verder gaat? :) :)
Als ik meer weet meld ik het wel ;) Het gaat mij precies als jou. Voor mij staat vast dat Rakker niet gevaccineerd wordt, maar ik wil ook wel een houvast dat ik er goed aan doe :P
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door