Moderator: Lizzy
Hitam schreef: je krijgt mij echt niet met mijn kop in een reclameblok hoor!Niet?
Hitam schreef: je krijgt mij echt niet met mijn kop in een reclameblok hoor!Tuurlijk wel!
geer schreef: Niet?Of een oranje bloemenrok met oranje topje en zet een donkere zonnebril op
He wat flauw Tan. Nou moet ik ze allemaal afbellen. Anders zet je een zonnebril op... Of je cowboyhoed!![]()
geer schreef: Niet?Geer doet het wel voor!
He wat flauw Tan. Nou moet ik ze allemaal afbellen. Anders zet je een zonnebril op... Of je cowboyhoed!![]()
Jojo schreef: Ik ben ook heel erg benieuwd naar wat zo'n test kost?!?! ???Tja, dat moet elke dierenarts voor zich bepalen.
ZsaZSa schreef: Hartstikke bedankt.....Zeewolde???? Daar zit ik elke woensdagmiddag. Kan zo een titertestje voor je meenemen.
Wil dat zeggen dat ik nu bij iedere DA terecht kan voor zo'n test????
Ik ga op dit moment naar een DA buiten mijn woonplaats, ben met ruzie weg bij mijn vorige DA in Zeewolde....
Ik wil niet entenik wil geen brokken voeren...
wil ik mijn hond soms dood hebben????
Kom er nu ook nog net achter dat mijn DA PPI, heeft geënt ipv zoals ik heel nadrukkelijk gezegd had, ALLEEN parvo.
Had er niet naar gekeken, maar omdat ik nu zit te lezen pak ik haar paspoort en zie dat ze dat wel gedaan heeft..... Ben nu nog veel blijer dat ik er toch weggegaan ben.