ag jeetje, wat grappig dat hij toch nog zijn lijf naar de voeteneind van "zijn mens" heb weten te bewegen, drang om er bij te zijn was dan toch ernstiger dan zijn pijn/ongemak. Erna, ik heb natuurlijk met Bess ook op een gegeven moment gezegt, wij gaan niet meer de medische molen in, ze was al oud, en ondanks het feit dat zij nooit lastig was, een model huis hond, komt er een punt waar je in mijn opinie niet meer grote ingrepen moet laten doen, voor bess was zelfs naar de dierenarts om een foto te laten maken al een aanslag op haar lijf en geestlijke gezondheid, dus had ik besloten om dat niet meer te doen, ja, medicijne om de ongemakken van ouderdom te weren, maar niet meer grote acties, daar zou ik haar geen gunst mee doen, wat jij al schrijf, door de molen halen om hun leven met 6 maanden te verlengen, ik weet niet of zij daar echt blij mee zijn, maar een antibiotica kuur voor een ontsteking, prima..... dus, ik begrijp het maar al te goed, en ondanks het feit dat hij niet makkelijk is in zijn doen en laten (zacht uitgedrukt mischien) het is en blijf een van jou beestjes, inclusief zijn rare streken, dus makkelijk wordt het nooit om te weten wat de juiste beslissing is en wanneer je het dan wel moet nemen, vooral als ze niet duidelijk aangeven dat het genoeg is

nogmaals, sterkte ermee