Moderator: Lizzy
Sennaruby schreef: Ik heb via kiezenbrink hele duiven gekocht, met veren en al, en mijn honden vinden ze heerlijk. Ze plukken eerst vakkundig een paar veren weg en beginnen dan te kluiven.Denk dat Cairo duiven met veertjes en al niet zal eten.Wel eens eendagskuiken gegeven,maar dat moest ie ook niet.![]()
Sennaruby schreef: Ruby wilde eerst ook geen eendagskuiken of iets heels eten, maar ik heb het een paar keer wat opengesneden en sindsdien eet ze alles.... Misschien het proberen waard ?Das een goede tip,het proberen waard.
Groetjes,
Fieke
judith1967 schreef: 1 x per week geef jij duif?Nee, niet eenmaal per week, eigenlijk meer incidenteel... Vind het een mooie aanvulling wanneer ze bijna alleen spiervlees krijgen bij een maaltijd. Ze krijgen bijna elke voeding heel prooi, of ik probeer een kleiner prooidier erbij te geven.
40% is idd vleesbot
Nou met veertjes en al,denk niet dat Cairo dat zal gaan eten.
Heb nml.ook weleens eendagskuiken gegeven,en dat moest tie niet.
Maar ze zijn waar jij ze besteld wel goedkoper dan bij het IC.
Ramona schreef: Duif vindt onze Truus hier heerlijkVond 2 euro ook niet echt zo schrikbarend duur,maar vroeg mij af of het goedkoper konIk kan mijn beter afvragen wat Truus niet eet
Gewoon proberen en 2 euro is niet veel voor een duifje, vind ik zelf dan. Ik heb 2.50 euro betaald.
Ramona schreef: 1 hele duif in de week kan toch geen kwaad? die zijn ja niet zo groot. Kwartel krijgt Truus ook gewoon een hele van, die hebben ongeveer dezelfde grootte van een duifje..O nou dat zal ook best niet,hoor.
roefus schreef: Hartstikke leuk toch, dat Cairo duif lekker vindt.Ik vind dat juist erg leuk om te doen,diersoorten geven die hij nog nooit heeft gehad
Ik moet bekennen dat ik dat nog nooit gevoerd heb.
Alle verhalen erover deden mij 'het ergste' vrezen(dat blijkbaar geen hond het lust
)
Misschien toch ook maar eens gaan proberen.