Nitus schreef: Ja klopt, het ziet er wel schoon uit. Maar ja, ik wil dus weer dat het gisteren dicht was hè?... geduld is een schone zaak zeggen ze weleensZiet er uit als 't gat in mijn enkel...kan ook niet gehecht, en kan nog 2 maand duren![]()

Moderator: Lizzy
Nitus schreef: Ja klopt, het ziet er wel schoon uit. Maar ja, ik wil dus weer dat het gisteren dicht was hè?... geduld is een schone zaak zeggen ze weleensZiet er uit als 't gat in mijn enkel...kan ook niet gehecht, en kan nog 2 maand duren![]()
Lupa schreef: ik blijf het te diep vindenEr komt bijna geen wondvocht meer uit, en Gitte heeft door de diverse operaties geen vel genoeg op haar rug, de rek is er bij haar een beetje uit. Ik denk ook dat als het weer gehecht wordt er teveel spanning op de hechtingen komt te staan, vooral omdat de wondranden dan volgens mij opnieuw moeten worden bijgesneden. De hechtingen waren al in haar vlees aan het snijden zoals je een beetje op de foto kunt zien.
operatief dichtmaken dus echt als een operatie, steriel en een dranage
maar ja ik ben geen DA
202spots schreef: Ziet er uit als 't gat in mijn enkel...kan ook niet gehecht, en kan nog 2 maand durenWat heb je met je enkel Dory? Klinkt niet goed in ieder geval![]()
![]()
Nitus schreef: Wat heb je met je enkel Dory? Klinkt niet goed in ieder gevalHeb pbtje gestuurd.
Ine schreef: Ik denk, dat je met deze wond "gewoon" heel veel geduld moet hebben.Ine!!
Steeds bljven letten op eventuele ontstekingen, maar uiteindelijk zal het echt gaan genezen.
Het is een rotgezicht en ik zou me ook zorgen maken, maar ik denk, dat hier weinig meer aan te doen is, als wat je al doet.
Op zich vind ik de wond er verder niet verontrustend uitzien, maar wie ben ik
Sterkte AnnemarieDankjewel Ine![]()
Ine schreef: Laat je even horen, wat de da ervan vindt?Maar natuurlijk... hij vond het alleszins meevallen hoe het er nu uitzag, hij had veel erger verwacht. Toch wel fijn zo'n optimistische DA