Moderator: Lizzy
LilianR schreef: Hallo mensen,Geen vers dus en nog steeds niets! tegen die verschrikkelijke jeuk?
Omdat ik Pfeiffer heb en dus niet veel tijd heb om te reageren, en daarbuiten eigenlijk best wel druk bezig ben, heb ik geen tijd gehad erop te reageren. Inderdaad woon ik nog thuis, wisten jullie dat nog niet? Maar ik heb eindelijk afgelopen maandag m'n moeder zover gekregen dat ze met me meeging naar de dierenarts. Een andere. We zijn nog niet op kkv overgestapt, ben dit zelf wel van plan, maar je moet natuurlijk moeders mee hebben. Ze zit er wel over te denken, maar wil eerst deze zak Eukanuba op hebben, omdat het aardig kostbaar voer is, en het 'gekke' is, met dit soort voer gaat hij er iets op vooruit. Zn kringen om de ogen zijn niet meer rood. Maar daar laten we het natuurlijk niet bij. Hier een verslagje over t dierenarts bezoek, had het al op een ander forum geplaatst, dus het is een kwestie van knippen en plakken.
'Zo...
Wat een fijne dierenarts! Ze was heel erg aardig ook tegen de hond.
Ze had nog even een schraapseltje genomen, ze zegt: het kan zijn dat er toch beestjes inzitten die niet over het hele lichaam zitten en de andere dierenarts niet heeft gezien.
Daarin heeft ze niks kunnen ontdekken. Ze vroeg of hij erg gestresst was of moeilijk als ze iets zou doen, ja dat wel, oke dan zou het met narcose moeten, heeft U tijd om nu even meteen biopjes te nemen? Ja hoor, laten we dat maar in een keer doen . Denk je dat Laska daarin makkelijk was?! Nee meneer bleef half wakker, extatie noemde ze dat geloof ik. Hij heeft voor 30 kilo honden narcode gehad eer hij ging 'slapen', zelf weegt hij 15 kg. Dus, biopjes genomen. Daarin zouden ook beestjes te zien zijn, als hij ze had die dieper in de huid zitten. Meteen bloed geprikt voor het geval dat we door moesten naar een allergie test, dan kon dat in een moeite door, hoefde we hem niet nog
een keer 'te pesten'. Dus ze houden het bloed achter, als ze niks uit de biopten kunnen halen gaan ze verder met een allergie test. Deze dierenarts onderneemt tenminste.
Afijn, over 10 dagen terug komen voor de hechtingen eruit te halen. Dus we wachten af. Verder geen medicijnen, vond ze niet nodig. '
Zijn jullie ook weer op de hoogte, ben zo blij dat er nu eindelijk wat aan gedaan gaat worden![]()
Verder geen medicijnen, vond ze niet nodig. '
LilianR schreef: Waar kun je dat halen? Ja sorry snap er niet veel van
[/quote ]. Versvlees houdt in: kopvlees, spiervlees, pens - al of niet gemalen - kippevlees, en als je geluk hebt misschien ook schapen-of lamsvlees. Dit alles is te koop in diverse dierenspeciaalzaken, tuincentra en tegenwoordig ook al in supers, zoals de C1000 bijv. Daar ligt het in een speciaal diepvriesvak.
Nynke F schreef: Allemachtig, ik zit net dit hele topic te lezen en in eerste instantie vroeg ik me af hoe het mogelijk is dat je een hond er zo erg aan toe laat zijn !!??!!De hond heeft er pas een paar jaartjes last vanik werd erg verdrietig van de foto's. Nadat ik gelezen had dat het meisje nog thuis woont bij haar ouders bedacht ik dat die mensen, als ze van hun hond houden, toch zelf ook kunnen bedenken dat er iets heel erg mis is met de hond? ik zou me kapot schamen als mijn hond in zo'n staat zou zijn en ik er niet letterlijk alles aan gedaan had
Jeuk is erger dan pijn!!! Nynke
LilianR schreef: Ja mensen, ik weet het niet meer! Wat moet ik nou PRECIES gaan voeren en doen?! Ik snap er even helemaal niks meer vanOh mijn god, wat een ellende. Wat moet jouw hond zich ellendig voelen. En jij waar schijnlijk ook. Ik kan me voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet.![]()