Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
Nee, helaas niet. Ik heb de DA gebeld van haar 1e eigenaar, maar dieren die langer dan een bepaalde tijd niet bij die kliniek behandeld zijn halen ze uit het systeem....Balou dus ook. Ik weet wel de naam van haar 1e eigenaar (waar ik niets aan kan vragen want ze is dood) en van haar DA, maar de assistente had geen tijd/zin om te zoeken naar de dieren die daar al langere tijd niet kwamen....Balou moet dus nog in hun computer staan, maar niemand wil me even helpen....

Ik weet wel dat ze veel te vroeg geent is. Op 5, 9 en 12 weken. That's it.
Wij geven Cujo een eierkoek per dag en voor de rest Bibi 4 dagen/Barf 3 dagen en hij is gestopt met poep eten of het komt door de eierkoeken of het vers ik weet het niet maar ik ben super blij dat hij er mee gestopt is. Dus misschien kan je het ook proberen
Door Helen
Cujo schreef: Wij geven Cujo een eierkoek per dag en voor de rest Bibi 4 dagen/Barf 3 dagen en hij is gestopt met poep eten of het komt door de eierkoeken of het vers ik weet het niet maar ik ben super blij dat hij er mee gestopt is. Dus misschien kan je het ook proberen
Ik heb werkelijk alles al geprobeerd wat er te proberen valt...Maar lief dat je meedenkt. Nu ben ik bezig met de carbo vegetabilis en het lijkt minder te worden.
Door yalla
Ik geef nu het eten een half uur voordat ik de lange wandeling ga maken en dat helpt enigszins. Wel met veel afleiden (dus bal mee) is het iets minder geworden.
Door margreet
Nick doet het nooit,Lana het liefst vesre moet ik dus altijd in de gaten houden.
Komen we van de week bij mijn moeder binnen duikt ze gelijk de kattenbak in en staat al klaar om die drol op te vreten,totdat ze zich rotschrok van mijn niet zachtzinnige uitval :-\
Door Ine
margreet schreef: Nick doet het nooit,Lana het liefst vesre moet ik dus altijd in de gaten houden.
Komen we van de week bij mijn moeder binnen duikt ze gelijk de kattenbak in en staat al klaar om die drol op te vreten,totdat ze zich rotschrok van mijn niet zachtzinnige uitval :-\
Vertel!!!! ;)
Maat .............??? ::)
Laatst gewijzigd door Ine op ma 14 mar 2005, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tigger
Helen schreef: Ik heb werkelijk alles al geprobeerd wat er te proberen valt...Maar lief dat je meedenkt. Nu ben ik bezig met de carbo vegetabilis en het lijkt minder te worden.
Even een oud topic nieuw leven inblazen ;).

Ook Ginger eet de laatste paar weken ontzettend veel poep (hondenpoep, paardenpoep, eendenpoep..) en we worden er nu ook stronzat van. Als ik haar met argusogen in de gaten houd en het dus voor kan zijn met een "eehhh" of "nee" dan doet ze het niet, maar goed het lukt dus niet om haar 100% van de tijd te monitoren.
Zelf zat ik te denken haar veendrenkstof te gaan geven; vandaar dat ik dit topic las.
Ben wel benieuwd of de carbo vegetabilis bij Balou uiteindelijk heeft geholpen?
Door Lizzy
Vivian schreef: Even een oud topic nieuw leven inblazen ;).

Ook Ginger eet de laatste paar weken ontzettend veel poep (hondenpoep, paardenpoep, eendenpoep..) en we worden er nu ook stronzat van. Als ik haar met argusogen in de gaten houd en het dus voor kan zijn met een "eehhh" of "nee" dan doet ze het niet, maar goed het lukt dus niet om haar 100% van de tijd te monitoren.
Zelf zat ik te denken haar veendrenkstof te gaan geven; vandaar dat ik dit topic las.
Ben wel benieuwd of de carbo vegetabilis bij Balou uiteindelijk heeft geholpen?
Moet zeker loops worden he? Linga vreet ook hondenstront wanneer ze loops moet worden...

Ik heb met geen enkel middel goede  ervaring tegen poep eten dus als jij het probeert: wil ik graag weten hoe het gaat!
Door tigger
Lizzy schreef: Moet zeker loops worden he? Linga vreet ook hondenstront wanneer ze loops moet worden...

Ik heb met geen enkel middel goede  ervaring tegen poep eten dus als jij het probeert: wil ik graag weten hoe het gaat!
Ahaa; het kan dus ook samenhangen met de komende loopsheid. Want ze heeft eigenlijk nooit gedaan. Denk dat ik toch veendrenkstof ga geven, kijken of het verschil maakt. Maar als het idd samenhangt met de loopsheid, dan zal het waarschijnlijk niks uithalen :-\.
Door Elise
*Natasja* schreef: Yep, Benthe deed het ook rond haar loopsheid (een week of 8... :-X) En van Phoebe van Elise weet ik ook dat ze het doet.
Klopt, Fieps doet dat ook rond haar loopsheid, zooooooooooooooooooo goor!!!!!!!!!!!!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door