Moderator: Lizzy
Cujo schreef: Wij geven Cujo een eierkoek per dag en voor de rest Bibi 4 dagen/Barf 3 dagen en hij is gestopt met poep eten of het komt door de eierkoeken of het vers ik weet het niet maar ik ben super blij dat hij er mee gestopt is. Dus misschien kan je het ook proberenIk heb werkelijk alles al geprobeerd wat er te proberen valt...Maar lief dat je meedenkt. Nu ben ik bezig met de carbo vegetabilis en het lijkt minder te worden.
margreet schreef: Nick doet het nooit,Lana het liefst vesre moet ik dus altijd in de gaten houden.Vertel!!!!
Komen we van de week bij mijn moeder binnen duikt ze gelijk de kattenbak in en staat al klaar om die drol op te vreten,totdat ze zich rotschrok van mijn niet zachtzinnige uitval![]()
ine schreef: Vertel!!!!47.... Van Fritzel geleend!!
Maat .............???![]()
202spots schreef: 47.... Van Fritzel geleend!!nee heb gelukkig van mezelf al maatje 45![]()
Helen schreef: Ik heb werkelijk alles al geprobeerd wat er te proberen valt...Maar lief dat je meedenkt. Nu ben ik bezig met de carbo vegetabilis en het lijkt minder te worden.Even een oud topic nieuw leven inblazen
Vivian schreef: Even een oud topic nieuw leven inblazenMoet zeker loops worden he? Linga vreet ook hondenstront wanneer ze loops moet worden....
Ook Ginger eet de laatste paar weken ontzettend veel poep (hondenpoep, paardenpoep, eendenpoep..) en we worden er nu ook stronzat van. Als ik haar met argusogen in de gaten houd en het dus voor kan zijn met een "eehhh" of "nee" dan doet ze het niet, maar goed het lukt dus niet om haar 100% van de tijd te monitoren.
Zelf zat ik te denken haar veendrenkstof te gaan geven; vandaar dat ik dit topic las.
Ben wel benieuwd of de carbo vegetabilis bij Balou uiteindelijk heeft geholpen?
Lizzy schreef: Moet zeker loops worden he? Linga vreet ook hondenstront wanneer ze loops moet worden...Ahaa; het kan dus ook samenhangen met de komende loopsheid. Want ze heeft eigenlijk nooit gedaan. Denk dat ik toch veendrenkstof ga geven, kijken of het verschil maakt. Maar als het idd samenhangt met de loopsheid, dan zal het waarschijnlijk niks uithalen
Ik heb met geen enkel middel goede ervaring tegen poep eten dus als jij het probeert: wil ik graag weten hoe het gaat!
*Natasja* schreef: Yep, Benthe deed het ook rond haar loopsheid (een week of 8...Klopt, Fieps doet dat ook rond haar loopsheid, zooooooooooooooooooo goor!!!!!!!!!!!!!!) En van Phoebe van Elise weet ik ook dat ze het doet.