Moderator: Lizzy
LilianR schreef: Laska hoort zo'n 20 kilo te wegen is nu denk ik zo'n 15, hoeveel moet hij dan per dag?ongeveer 400 gram of ietsje meer per dag. Als je de verkooppunt van Carnibest bel zullen ze het ook voor je voorrekenen, kunnen ze jou zeggen precies hoeveel er in een verpakking zit, hoeveel het per verpakking kost, hoeveel je het best kan geven, en dan kan je meteen weten hoeveel verpakkingen jij moet hebben voor bijvoorbeeld een week
LilianR schreef: Het is niet al 5 jaar ZO erg, maar het speelt al 5 jaar met de jeuk... als je in de DA pc kijkt. Maar ik ga er iets aan doenWe kunnen hier geen van allen garanderen dat alleen carnibest dé oplossing voor jouw hond zal zijn. Maar in ieder geval draagt vers altijd bij aan een betere gezondheid van de hond. Het is echter ook geen wondermiddel waarvan je zondermeer kunt verwachten dat het alle klachten zal genezen. Ik zou zeker ook nog naar een andere da gaan en naast het overschakelen op vers ook nog andere stappen ondernemen.Want van Carnibest gaat op een gegeven moment de jeuk weg he? Iig minder.
T is wel duurder, maar ach.![]()
LilianR schreef: Naast Carnibest mag hij NIKS he? Geen varkensoor, geen koekjes (die hij toch al nauwelijks kreeg) geen schapenvet.Voorlopig zou ik hem naast carnibest idd niks geven. Maar ik denk dat als je naar Tannetje Koning gaat dat zij samen met jouw een plan van aanpak kan maken en je ook precies kan uitleggen hoe en wat.
LilianR schreef: Naast Carnibest mag hij NIKS he? Geen varkensoor, geen koekjes (die hij toch al nauwelijks kreeg) geen schapenvet.Nee, ik zou het even volledig bij carnibest houden en in ieder geval geen koekjes (=granen) geven.
Boefke schreef: Verder zou ik Tannetje Koning als ik jou was bellen voor een afspraak. Zij zit in Amsterdam.En in Almere
Kruimel schreef: Jeetje, da's niet misselijk! Arme hondHmm ja, eerlijk gezegd zou ik een hond die ik zo binnen kreeg linea recta doorsturen naar een da of dermatoloog en niet zelf gaan klooien met shampoos zonder dat je weet hoe hij daar weer op gaat reageren.
Dames trimsters, zou het een optie zijn om de hond te wassen met iets jeukstillends? Ook omdat 'ie stinkt, en de boel kapot krabt waardoor overal wondvocht terecht komt dat weer nieuwe jeuk veroorzaakt?
Ik heb de ballen verstand van shampoos ed maar zou tea tree iets wezen?
LilianR schreef: Naast Carnibest mag hij NIKS he? Geen varkensoor, geen koekjes (die hij toch al nauwelijks kreeg) geen schapenvet.Nee,hier is koolhydraat absoluut verboden voor mijn honden....na onze vorige hond met oa ook ernstige huidproblemen.