Geer als ze loops is is de vulva vanaf de anus opgezet.
Moderator: Lizzy
Lupa schreef: eh bah syl wat klinkt dat smerig!!wat van vulva vanaf de anus...........................
Netty schreef: ik heb Geer al verteld dat het bij een teckel eruit ziet als een kwartjes automaat.geeft wel een nieuwe dimensie aan zo'n wandeling.....Teckel gleuven kijken,.....nu wordt het vast extra druk
Waarschijnlijk komen we zondag met drie teckels naar de wandeling, kunnen we allemaal even naar Ted d'r automaat kijken, soort van gleuven kijken
groetjes Netty![]()
jeanne schreef: moet er niemand kwartjes in gaan gooien hoordie bestaan niet meer,dus dat gaat al niet lukken![]()
![]()
geer schreef: Ik merk nog steeds niets...en d'r past nog geen eurocentje in 8) Ik hOOp maar dat ze dit even volhoudt tot zondag...daarna mag ze Netty d'r kittige kuisheidsbroekje bevlekkende eerste loopsheid komt normaal tussen de 6 en 18 maanden![]()
![]()
geer schreef: Ik merk nog steeds niets...en d'r past nog geen eurocentje in 8) Ik hOOp maar dat ze dit even volhoudt tot zondag...daarna mag ze Netty d'r kittige kuisheidsbroekje bevlekkenhahaha geer het is niet zo dat ze van de ene op de andere dag een fruitautomaat bij Ted aanweizig is![]()
![]()
geer schreef: Ah, fijn... dus er komt niet van de ene op de andere dag een Gremlin uit haar achterste? 8)... Dan kan er niets meer mis gaan zondag!Whahahahahaahaha![]()