Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Mijn meiden hebben de handel keurig bedekt,maar onze doberman als die loops was stak haar muts een een meter uit :o het leek wel alsof er een kop aan de achterkant erbij wilde groeien ;D ;D ;D

Geer als ze loops is is de vulva vanaf de anus opgezet.
ik heb Geer al verteld dat het bij een teckel eruit ziet als een kwartjes automaat.
Waarschijnlijk komen we zondag met drie teckels naar de wandeling, kunnen we allemaal even naar Ted d'r automaat kijken, soort van gleuven kijken :-\
groetjes Netty ;)
Netty schreef: ik heb Geer al verteld dat het bij een teckel eruit ziet als een kwartjes automaat.
Waarschijnlijk komen we zondag met drie teckels naar de wandeling, kunnen we allemaal even naar Ted d'r automaat kijken, soort van gleuven kijken :-\
groetjes Netty ;)
geeft wel een nieuwe dimensie aan zo'n wandeling.....Teckel gleuven kijken,.....nu wordt het vast extra druk ;D ;D ;D ;D
geer schreef: Ik merk nog steeds niets...en d'r past nog geen eurocentje in 8) Ik hOOp maar dat ze dit even volhoudt tot zondag...daarna mag ze Netty d'r kittige kuisheidsbroekje bevlekken :P :P
de eerste loopsheid komt normaal tussen de 6 en 18 maanden ;)
Door Lupa
geer schreef: Ik merk nog steeds niets...en d'r past nog geen eurocentje in 8) Ik hOOp maar dat ze dit even volhoudt tot zondag...daarna mag ze Netty d'r kittige kuisheidsbroekje bevlekken :P :P
hahaha geer het is niet zo dat ze van de ene op de andere dag een fruitautomaat bij Ted aanweizig is ;D ;D
je kan gerust gaan zondag.
vooral ook omdat de eerste keer is mischin merkje heel weinig ervan.
Meestal is er ook een aanloop van een paar weken, je vermoed iets maar er is nog niks, daarna begint het op te zwellen, daarna gaat het bloeden en daarna gaat het weer uitzwellen.
mischin duurt het nog manden voordat het zo ver is.
Gaat het ook verkleuren b.v. word het vlees bij een witte hond nog meer rose van kleur? Mijn teef(je) word straks 8 maanden en vanaf 9 maanden kan het gaan gebeuren.
Laatst gewijzigd door ~anna~ op vr 26 mar 2004, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door