Ik hoop dat bas er veel baat bij heeft!
Moderator: Lizzy
Ivonne schreef: Bijzonder he?:showoff: Go Bassie!
Ik zeg niet dat ie als een dartel veulen ronddendert maar het lijkt allemaal iets soepeler te gaan.... en die voorpoot is voorlopig nog een spelbreker maar toch..... ik vind het erg hoopvol zo.
Ivonne schreef: Bijzonder he?Alles is voor Bassie!
Ik zeg niet dat ie als een dartel veulen ronddendert maar het lijkt allemaal iets soepeler te gaan.... en die voorpoot is voorlopig nog een spelbreker maar toch..... ik vind het erg hoopvol zo.
Ivonne schreef: en vandaag ging het erg goed.... het is echt onvoorstelbaar!Wat fijn dat het zo goed gaat!!!
Bas hing tijdens het rusten niet meer in met zijn kop zwaar rustend op de rand van het bad maar gewoon normaal lekker bijkomen.
Ook is de jetstream vandaag aangeweest dus hij heeft echt zijn best moeten doen en ja, hij was moe maar hij hield het echt al veel beter vol!
Normaal gesproken worden de achterpoten gestimuleerd om te zwemmen doordat de therapeut af en toe in de voetzooltjes knijpt maar Bas reageert daar gewoon niet op dus bij hem word er een punt in zijn gebruikt (daar zit een of ander accupuntuurpunt) en voila.... Bassie zwemt met gebruik van zijn achterpoten.
Wonderbaarlijk!