Ze stond trouwens wel een vogel-vetbol te eten

Moderator: Lizzy
Golum schreef: Pfff, vervelend, ik heb hier ook zo'n muts op t moment.Ze is 21 maanden, ik haal het eten weg als ze het niet eet en bied het de volgende dag weer aan.
Hoe oud is ze en wat doe jij met de situatie?
pike schreef: hier ook twee mutsheertjes! Eerst lekker zalmkop en zalmgraag en makrelen eten, toen in ene helemaal nietus noppus meer.Hier hetzelfde verhaal. Het klinkt heel logisch! Alleen sardientjes gingen er in. En Kyrah eet wel zalmfilet........de kop likt ze hooguit af tot het roze vlees eruit is.
Ik heb laatst makrelen de kop afgehaakt en schoongemaakt, graat eruit, visvlees in (grove) stukken gesneden. Dat lustten ze toen wel. Van de week heb ik hetzelfde gedaan, maar deze keer de graat wel laten zitten. En weer in stukken gesneden. Dat vonden ze nog steeds njammie. Ik heb de indruk dat de geur van de ingewanden hen niet aanstaat. Dus voorlopig geef ik gewoon schoongemaakte vis met graat maar zonder "inhoud" en zonder kop. In ieder geval eten ze dan verse vis. Als bot geef ik dan iets van kip erbij, want die graat is wel erg weinig!