Voordat ik wegging zag je haar borstspier en de strekkers van haar voorpoot...Echt anatomieles op een levende kat...

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Helen schreef: Er is helaas op dit moment waarschijnlijk net niet genoeg ruimte om de wond heen voor deze procedure...We zullen moeten wachten en hopen dat de wond ietsjes krimpt. Het is echt een kwestie van milimeters en dan denkt manlief dat het kan. Het is echt een gigantische wond op dit moment, dus volgens ons kan het alleen maar kleiner worden nu...Maar goed, we hebben ons mbt deze wond al veel vaker vergist.....Oh jammer zeg, dat het op deze manier nog niet kan, de operatie... Ik zal voor jullie ontzettend meeduimen dat de wond kleiner wordt!!
Helen schreef: Ziggy wordt volgende week vrijdag voor de derde keer aan haar wond geopereerd. Manlief is erbij en ziet erop toe dat de hechtingen gezet worden zoals hij ze wil hebben. Haar poot wordt voor twee weken ingezwachteld en gefixeerd....Op hoop van zege dan maar...Twee weken na de operatie komt ons kitten. Hopelijk is Ziggy dan weer in staat om lekker wondloos los te lopen.Pjieuw Helen, laten in hemelsnaam inderdaad hopen dat dit A)de laatste keer was en B)dat de wond nu goed geneest.... Wel spannend zeg! Is dat hechten volgens die speciale techniek? Kan hij het niet zelf doen? Ik zal voor je duimen!!
Lizzy schreef: Pjieuw Helen, laten in hemelsnaam inderdaad hopen dat dit A)de laatste keer was en B)dat de wond nu goed geneest.... Wel spannend zeg! Is dat hechten volgens die speciale techniek? Kan hij het niet zelf doen? Ik zal voor je duimen!!Sicco wil het het liefst wel doen, maar het is niet zo makkelijk om dat over de telefoon te vragen. Je komt wel behoorlijk in iemands vaarwater dan. Hij is erbij en is van plan het daar te vragen. Al helemaal als zij aangeeft geen ervaring te hebben met die hechttechniek.