Hier is vooruitgang te melden !
Ernesto is altijd al een supercarnivoor geweest die alles vreet wat ik hem voorzet, na zijn eerste anderhalf jaar brokken gegeten te hebben liet ik hem een drumstick zien en die verdween gewoon, idem voor z'n eerste kuiken, toen we overgingen op vers leek hij te denken dat ik eindelijk m'n verstand gevonden had.
Flynn kreeg als kitten bij de fokker al gedeeltelijk rauw, toen hij hier kwam bleek hij wel een lichte voorkeur voor junkfood te hebben maar hij eet ook braaf halve duiven etc. Als het maar eten is.
dEUS is een geval apart, het enige voedsel wat hem interesseerde waren kuikens. Lekker uitgebalanceerd, not.

Wij kregen hem wel zo ver Cb te eten, maar alleen als het met de hand gevoerd werd, het perfect op temperatuur was en hij de plaats van voederen kon uitkiezen (we hebben zelfs in bed gevoerd

, als hij maar at) Toen probeerden we een keer hele muizen en hij was verkocht. OK, voortaan gooide ik elke dag wat muizen neer, hij tevreden, wilde ineens veel meer andere dingen eten, sinds een paar weken eet hij ineens CB uit zichzelf. Ik wil net gaan stoppen met CB. Katten
Mimosa, zus van alleseter Ernesto heeft het hele rauwvoeren nooit zo gesnapt. Vooral kauwen vond ze moeilijk, ze liet alles uit haar bek vallen en beet alleen met haar voortanden ipv via de zijkant te eten. Ik heb zelfs de dierenarts nog laten kijken of ze niks mankeerde in haar bekje. Nu ben ik weer een tijdje intsensief met haar bezig geweest en ze is van gemalen en hapklare brokjes vlees naar grote stukken vlees gegaan, toen naar kippennekken ingesmeerd met blikvoer en van de week at ze een duivennek én een pootje zonder dat ik er iets omheen hoefde te smeren. Hopelijk eet ze binnenkort zonder coaching. Zij had altijd duidelijk de minst schone tanden van het stel dus ik ben blij dat ze nu ook knaagt.