Moderators: koekje, pearlsofpassion
Boefke schreef: Jeetje Helen, wat een toestand. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar heel veel sterkte met Ziggy!! T zal nog wel het nodige doorzettingsvermogen van jullie kosten. Ik hoop dat het snel gaat genezen.Ziggy is begin augustus uitgehongerd op straat gevonden met haar poot door haar halsbandje heen. Ze had een gigantische wond (ong 22 hechtingen in totaal) die in haar oksel maar niet wil genezen en ook na een tweede operatie uitgescheurd is. Ik heb haar uit het asiel gehaald, nadat ik haar in de dierenkliniek gezien had. Ik kon haar niet vergeten.
Helen schreef: Ziggy is begin augustus uitgehongerd op straat gevonden met haar poot door haar halsbandje heen. Ze had een gigantische wond (ong 22 hechtingen in totaal) die in haar oksel maar niet wil genezen en ook na een tweede operatie uitgescheurd is. Ik heb haar uit het asiel gehaald, nadat ik haar in de dierenkliniek gezien had. Ik kon haar niet vergeten.Jeetje, t arme beestje
Femke schreef: geef je ook iets van Traumeel? Ik denk dat dat zowiezo geen kwaad kan in dit geval....Nee, ik geef haar er verder alleen wat multivitaminen van de groene os bij zo af en toe.
verder zal ik blijven duimen voor Ziggy.....