Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lizzy

Oké uitzonderingen bevestigen de regel, maar het is niet in orde natuurlijk. Wat ik hiermee maar wilde zeggen is dat ik het niet oké vindt dat er hier een hetze tegen BIBI gaat ontstaan omdat dit wellicht eens een keertje voorgekomen. En nee, ik heb geen aandelen in BIBI maar vind wel dat je op moet passen met het maken van dit soort opmerkingen op een openbaar forum. BIBI ligt al een tijdje onder vuur en eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom. Er zijn hier mensen (noem geen namen natuurlijk, maar wie de schoen past trekke hem aan) die eerst BIBI de hemel in prezen en het merk nu min of meer onderuit halen. Dat vind ik niet fair. Ongeacht nog of het waar is of niet.
Wacht even hoor... Hetze? Ik zie geen hetze! Er zijn mensen die goede en slechte ervaringen hebben met dit merk (en andere merken). En waarom zou daar niet over gesproken worden? Het spijt mij, maar op dit forum mag open en eerlijk over ieder merk gesproken worden. Zowel negatieve als postieve opmerking over alle merken worden toegestaan. Bibi ligt niet meer onder vuur dan welke andere merken (sterker nog, ik ken merken die hier erger onder vuur liggen). Maar, ook Bibi maakt niet de perfecte voeding voor iedere hond. Ik sta niet toe dat WELK merk dan ook op een oneerlijke manier onder uit gehaald wordt, maar kritiek mag gegeven worden. Anders kan ik dit forum wel sluiten. Kritiek betekent niet gelijk dat we met een hetze te maken hebben!  

Sorry, maar dit moest ik even kwijt. Ik voel mij als eigenaar en beheerder van dit forum een beetje aangevallen wanneer er wordt gezegd dat hier zo maar, zonder goede argumenten, merken onderuit gehaald mogen worden.

Groetjes, Lizzy
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 11 jul 2003, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
Overigens, ik heb nog nooit een bedorven pakje Bibi gehad. Maar wel zure melk, bedorven eieren, beschimmelde kaas, spullen die over de datum waren, etc. bij de Albert Heijn, Reformwinkel, C1000.
Door angeliquek
Hoi

Ik haal inderdaad maar 1x per maand de voeding op in hoogvliet heb dus ook niet de directe mogenlijkheid dat als er iets niet goed is meteen terug te gaan naar die winkel
Met ah, c1000, edah, e.d is dat anders die zit in elke wijk op nog geen 200 meter afstand meestal en dat is nog aan te lopen
en nog even voor de goede orde morgen gaat er gewoon weer voor een maand dierenvoer bij bibi gehaald worden

Groetjes

Angeliquek
Door sylvia
En niet door haarzelf... vriendlief mag sjouwen  ;D.
ja want dan krijgt die gratis kracht training  ;D ;D ;D
Door Janet
ja want dan krijgt die gratis kracht training  ;D ;D ;D
Hehehehehehehe, laat ie 't maar niet lezen, dan krijg ik morgen klappies... Ik rij namelijk ;D.
Door Janet
Oeps, Syl,
we gaan heel erg off-topic, geloof ik ;D. Tijd voor de kapper ;).
Door Nelly
En ik voer nog steeds, tot volle tevredenheid van m'n hondjes en mezelf: BIBI! Zo, dat moest er ook ff uit ;D ;)
Door desiree
Nou Gyan,
Zonde van je geld.Maar net als dat er bij bibi mensen reageren van dat heb ik nog nooit gehad reageerde ik dus ook en mij hoor je niet zeggen dat het daar niet voorkomt hoor,want geen enkel voor ben ik stuk van of loop ik mee weg.
Groetjes Desiree
Door qyan
hoi desiree,
ieder voer zal het weleens bij voorkomen, bedoelde er verder ook niets mee. 8)
als het een keer voorkomt, maakt ook niet zo uit, tenzij de fabrikant er niets mee doet en je dus met een doos bedorven vlees in je maag zit >:(
Door Janet
Ordell,
Angelique was er al uit dat ze de hond gewoon te veel gaf ;). Maar het gebeurde blijkbaar ook met kattenvoer.
Overigens, ik heb hier ook nooit problemen met bibi, kan 't zelfs na het ontdooien in de koelkast bewaren tot de volgende dag.
Maar goed, het kan natuurlijk overal wel eens voorkomen dat er een 'fabricagefoutje' tussen zit. Dat gebeurt de beste.
Door yalla
Ach,

En wie koopt er nou nooit een pak melk die bedorven blijkt te zijn, kaas waar de schimmel op staat of een krop sla welke een kuuroord voor slakken blijkt te zijn.

Wat doe ik dan? Ik ga terug naar de winkel, krijg een nieuw exeplaar van de melk, kaas of sla mee en probleem opgelost.

En ik zeg dan echt niet van: Ik doe daar nooit meer boodschappen of koop nooit meer iets van dat merk want het was 1 keer niet goed.

Daarnaast hebben zowel wij als onze honden zintuigen gekregen die ons een waarschuwing geven als iets bedorven is.

Angelique, ik durf te wedden dal als je teruggaat naar het verkooppunt met je klacht dat je probleemloos een nieuwe verpakking krijgt.

Femke
Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik weet dat ik af en toe wat kort door de bocht ben, maar zoals Femke het verwoordt vind ik prima.
Het spijt me Lizzy; ik wilde geen onrust zaaien.
Door Rosita
Hallo,  ik wou dit toch ook even kwijt. Ik heb mijn katten zes maanden lang tot volle tevredenheid bibi gevoerd, helaas zitten er nu (tijdelijk) minder eendagskuikens in waardoor ze het niet meer lusten en ik nu carnibest geef (ben ik ook erg tevreden over). Mijn ena laatste lading van bibi was al heel lichtelijk aan het ontdooien toen ik het in purmerend kocht. Thuis heb ik er niet bij stil gestaan totdat mijn drie katten aan de diaree gingen. Ik hoogvliet opgebeld en daar vertelde ze mij dat kattenvoer (anders dan hondenvoer) absuluut niet boven de nul graden uit mag komen en dan weer worden ingevroren (katten kunnen daar heel slecht tegen). Omdat ze dit in purmerend niet wisten was het niemands fout, maar toch heb ik van hoogvliet 20 worstjes gratis gehad, echt aardig gezien het niet hun fout was. Het zou natuurlijk best eens kunnen gebeuren dat het wel hun fout is, maar een paar keer al ???

Groetjes Rosita
Door Nelly
Dan ga ik toch denken dat het niet aan bibi zelf ligt, maar aan degenen die het vervoeren. We hebben al veel warme dagen achter de rug, en als iemand particulier, dus niet met een koelwagen het versvoer gedurende meerdere uren in z'n auto heeft liggen, tja, dan kan ik me voorstellen dat vooral de buitenste pakjes gaan ontdooien. En als het kattevoer daar niet tegen kan, dan kun je bibi daar toch niet verantwoordelijk voor stellen? En ik vind het trouwens een hele mooie geste van bibi dat ze meerdere verpakkingen gratis hebben gegeven als vergoeding.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door