Wacht even hoor... Hetze? Ik zie geen hetze! Er zijn mensen die goede en slechte ervaringen hebben met dit merk (en andere merken). En waarom zou daar niet over gesproken worden? Het spijt mij, maar op dit forum mag open en eerlijk over ieder merk gesproken worden. Zowel negatieve als postieve opmerking over alle merken worden toegestaan. Bibi ligt niet meer onder vuur dan welke andere merken (sterker nog, ik ken merken die hier erger onder vuur liggen). Maar, ook Bibi maakt niet de perfecte voeding voor iedere hond. Ik sta niet toe dat WELK merk dan ook op een oneerlijke manier onder uit gehaald wordt, maar kritiek mag gegeven worden. Anders kan ik dit forum wel sluiten. Kritiek betekent niet gelijk dat we met een hetze te maken hebben!
Oké uitzonderingen bevestigen de regel, maar het is niet in orde natuurlijk. Wat ik hiermee maar wilde zeggen is dat ik het niet oké vindt dat er hier een hetze tegen BIBI gaat ontstaan omdat dit wellicht eens een keertje voorgekomen. En nee, ik heb geen aandelen in BIBI maar vind wel dat je op moet passen met het maken van dit soort opmerkingen op een openbaar forum. BIBI ligt al een tijdje onder vuur en eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom. Er zijn hier mensen (noem geen namen natuurlijk, maar wie de schoen past trekke hem aan) die eerst BIBI de hemel in prezen en het merk nu min of meer onderuit halen. Dat vind ik niet fair. Ongeacht nog of het waar is of niet.
Sorry, maar dit moest ik even kwijt. Ik voel mij als eigenaar en beheerder van dit forum een beetje aangevallen wanneer er wordt gezegd dat hier zo maar, zonder goede argumenten, merken onderuit gehaald mogen worden.
Groetjes, Lizzy