Aan de hand van Truus haar nieuwe schema heb ik uiteraard nieuwe berekeningen gemaakt en het ziet er als volgt uit, ik heb hier alleen nog wat vragen over:
4 dagen in de week vers vlees.
2 % berekent van het lichaamsgewicht van 30 kg. (Truus is afgevallen, maar ik weet niet hoeveel ze nu weegt dus houd ik nog maar 30 kg aan)
Dan kom ik uit op 600 gram per dag.
Ik ben uit gegaan van 50% vleesbot, 20% spiervlees, 15% orgaanvlees, 15% groentemix. (hier weet ik dus niet of ik nu beter 15% mix kan nemen of 10% mix en 5% overige, zoals supplementen e.d.)
1200gram vleesbotten
360 gram groentenmix
360 gram orgaanvlees
480 gram spiervlees
verdeeld over die 4 dagen.
1200: 4 is= 300 gram vleesbot per dag
360 : 4= 90 gram groetenmix per dag
360 :4= 90 gram orgaanvlees per dag
480 :4= 120 gram spiervlees per dag
Nu kan ik er dus voor kiezen om alles elke dag te geven of bijv de groentmix verdelen over 2 dagen.
Wat ik haar nu precies ga geven weet ik nog niet Momenteel heb ik ook niet meer zo veel in de diepvries liggen.
Mijn plan is om haar elke week een vis te geven voor de omega, daar hoef ik dan geen supplement voor in de plaats te doen. Ik heb ook lijnzaadolie in huis die ook omega 3 bevat. Verse 'hele' vis haal ik op de markt waaronder forel, makreel, sardien en nog zo'n andere vette vis. Is deze hoeveelheid genoeg om elke week af te kunnen wisselen? Elke week een andere vis. Waarna ze na die maand gewoon weer bij het begin begint.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is anders hoor ik het wel