Moderator: Lizzy
Robert Koncarevic schreef: Ik heb boek gisteren binnen gekregen. (dinsdag om 15:00 besteld, woensdag binnen). Een hele snelle service van Mediaboek!Ja, ik ben ook altijd erg tevreden over ze!
Kruimel schreef: Ja, ik ben ook altijd erg tevreden over ze!Ik hem ook soms de neiging een heleboel boeken te kopen.
Het enige nadeel is dat ze zoooooveel boeken hebben die ik gelijk wil kopen ...
Gelukkig woon ik niet in de buurt van Apeldoorn![]()
Robert Koncarevic schreef: Ik hem ook soms de neiging een heleboel boeken te kopen.In Apeldoorn is de winkel van Mediaboek. En dat schijnt (heb ik van horen zeggen, ik durf er niet heen) een absoluut dierenboekenluilekkerland te zijn.
Niet in de buurt van Apeldoorn???
pike schreef: Ik hoop toch wel dat het boekje ook besteld wordt door niet-zelf-samenstellers.Ja
Ik vind het duidelijk en begrijpelijk geschreven. Het is voor veel mensen toegankelijk.
Zelf heb ik er ook nog wat dingen bijgeleerd, met name over katten want die heb ik nooit gehad (ik ben er vreselijk allergisch voor) ) en zodoende heb ik mij ook nooit in de kat verdiept. Maar als ik er een had en ik voerde die brokken zou ik die na het lezen van dit boekje gelijk op vers gaan zetten. Chronisch uitdrogen dat is toch pure dierenmishandeling!
Rovanna schreef: Voor wie het nog niet heeft en het toch wil bestellen, kan dat ook op http://www.versvleesvoeding.comJa,ik heb hem bij jouw besteld,samen met nog wat etenswaar
Uit voorraad leverbaar.
Kruimel schreef: Heee, goeie tip! Ga ik ook doen met een van die van mijHet werkt echt....![]()