Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Robert Koncarevic schreef: Ik heb boek gisteren binnen gekregen. (dinsdag om 15:00 besteld, woensdag binnen). Een hele snelle service van Mediaboek!
Ja, ik ben ook altijd erg tevreden over ze!
Het enige nadeel is dat ze zoooooveel boeken hebben die ik gelijk wil kopen ...  :-X
Gelukkig woon ik niet in de buurt van Apeldoorn  ;D
Kruimel schreef: Ja, ik ben ook altijd erg tevreden over ze!
Het enige nadeel is dat ze zoooooveel boeken hebben die ik gelijk wil kopen ...  :-X
Gelukkig woon ik niet in de buurt van Apeldoorn  ;D
Ik hem ook soms de neiging een heleboel boeken te kopen.

Niet in de buurt van Apeldoorn???
Robert Koncarevic schreef: Ik hem ook soms de neiging een heleboel boeken te kopen.

Niet in de buurt van Apeldoorn???
In Apeldoorn is de winkel van Mediaboek. En dat schijnt (heb ik van horen zeggen, ik durf er niet heen) een absoluut dierenboekenluilekkerland te zijn.
Als ik nou de lotto win .... dan ga ik naar Apeldoorn! Lekker inslaan!  ;D ;D ;D
Ik hoop toch wel dat het boekje ook besteld wordt door niet-zelf-samenstellers.
Ik vind het duidelijk en begrijpelijk geschreven. Het is voor veel mensen toegankelijk.
Zelf heb ik er ook nog wat dingen bijgeleerd, met name over katten want die heb ik nooit gehad (ik ben er vreselijk allergisch voor >:() ) en zodoende heb ik mij ook nooit in de kat verdiept. Maar als ik er een had en ik voerde die brokken zou ik die na het lezen van dit boekje gelijk op vers gaan zetten. Chronisch uitdrogen dat is toch pure dierenmishandeling!
pike schreef: Ik hoop toch wel dat het boekje ook besteld wordt door niet-zelf-samenstellers.
Ik vind het duidelijk en begrijpelijk geschreven. Het is voor veel mensen toegankelijk.
Zelf heb ik er ook nog wat dingen bijgeleerd, met name over katten want die heb ik nooit gehad (ik ben er vreselijk allergisch voor >:() ) en zodoende heb ik mij ook nooit in de kat verdiept. Maar als ik er een had en ik voerde die brokken zou ik die na het lezen van dit boekje gelijk op vers gaan zetten. Chronisch uitdrogen dat is toch pure dierenmishandeling!
Ja  :'( :'( en dat heb ik dus bijna 10 jaar lang gedaan met mijn arme katjes  :'(

Ik heb het boekje direct kado gedaan aan een vriendin met drie katten die altijd roept dat dat maar onzin is, van dat vers, want brokken gebalanceerd en alles erin en blabla .... maar haar kater heeft wel een paar keer per jaar blaasgruis en -ontsteking en bijbehorende AB-kuur.
Wie weet gelooft ze het wel als een da het schrijft.
Kruimel schreef: Heee, goeie tip! Ga ik ook doen met een van die van mij  ;D
Het werkt echt....

Edwin heeft woensdags een stel Makreelkoppen bij de visboer opgehaald.
Kom ik thuis zegt hij: "vergeet je niet dat je ze eerst een paar weken moet invriezen?"

Toen gebeurde er bij mij dit... 
Afbeelding
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door