Ine schreef: Ik pakte net Luuk z'n voet en kneep er iets in, hij gilde het uit.Hoe was 't vanochtend ?![]()
Dit is nooit over voor zondag
Als het morgen nog zo is, laat ik een foto maken.
Moderator: Lizzy
Ine schreef: Ik pakte net Luuk z'n voet en kneep er iets in, hij gilde het uit.Hoe was 't vanochtend ?![]()
Dit is nooit over voor zondag
Als het morgen nog zo is, laat ik een foto maken.
jolly64 schreef: Ik dacht dat de dierenarts goed gekeken hadDe da heeft zeker goed gekeken, maar hij kijkt wel uit, om pijn aan te geven (Luuk)
Veel sterkte met Luuk
Ine schreef: De da heeft zeker goed gekeken, maar hij kijkt wel uit, om pijn aan te geven (Luuk)dit is zwaar shit
Die poot is op alle mogelijke wijzen gebogen, gestrekt, gevoeld aan tenen getrokken en geduwd, maar nee, Luuk reageerde totaal niet.
Christa, door alle drukte en komende drukte met voorbereiding, heb ik geen mogelijkheid gehad om naar de overkant te gaan.
Het zal dus tot na het weekend moeten wachten en intussen houd ik hem rustig.![]()
Ine schreef: Luuk loopt weer normaal, maar ik mag absoluut niet aan z'n voet komenEr is toch geen touw aan vast te knopen hè
Vandaag heeft hij veel gelopen, dus morgen eens kijken, of het weer erger is, maar ik hoop het niet.
Voorlopig ligt hij de bench van Lisa te bewaken, want die is dekrijp![]()
![]()
margreet schreef: Er is toch geen touw aan vast te knopen hèZe zijn keihard voor zichzelf.
Ik ben benieuwd of het nu ineens over is
Ine schreef: Ze zijn keihard voor zichzelf.Sjips lekker stel hè
Op dit moment valt er niets met Luuk te beginnen, want alles staat gespannen vanwege Lisa.
Vanochtend zat ik even op het toilet, hoor ik die reuen weer tekeer gaan
Kom ik binnen, ligt er een stoel onderste boven en bloed op de grond.
Beiden zijn er niet ongeschonden vanaf gekomen, maar Joop heeft wel z'n plaats in de roedel vergeven aan Luuk!![]()
Ine schreef: Ze zijn keihard voor zichzelf.
Op dit moment valt er niets met Luuk te beginnen, want alles staat gespannen vanwege Lisa.
Vanochtend zat ik even op het toilet, hoor ik die reuen weer tekeer gaan
Kom ik binnen, ligt er een stoel onderste boven en bloed op de grond.
Beiden zijn er niet ongeschonden vanaf gekomen, maar Joop heeft wel z'n plaats in de roedel vergeven aan Luuk!![]()
Truus schreef:Nee hoor, geen arts of zalfje spendeer ik eraan!Das lekker
. Is de verwondingen erg?