Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door roefus
Ine schreef: Ik pakte net Luuk z'n voet en kneep er iets in, hij gilde het uit. :-\ :'(
Dit is nooit over voor zondag :-X
Als het morgen nog zo is, laat ik een foto maken.
Hoe was 't vanochtend ?
Door Ine
jolly64 schreef: Ik dacht dat de dierenarts goed gekeken had >:(
Veel sterkte met Luuk
De da heeft zeker goed gekeken, maar hij kijkt wel uit, om pijn aan te geven (Luuk)
Die poot is op alle mogelijke wijzen gebogen, gestrekt, gevoeld aan tenen getrokken en geduwd, maar nee, Luuk reageerde totaal niet.

Christa, door alle drukte en komende drukte met voorbereiding, heb ik geen mogelijkheid gehad om naar de overkant te gaan.
Het zal dus tot na het weekend moeten wachten en intussen houd ik hem rustig. :-\
Door Jolly
Ine schreef: De da heeft zeker goed gekeken, maar hij kijkt wel uit, om pijn aan te geven (Luuk)
Die poot is op alle mogelijke wijzen gebogen, gestrekt, gevoeld aan tenen getrokken en geduwd, maar nee, Luuk reageerde totaal niet.

Christa, door alle drukte en komende drukte met voorbereiding, heb ik geen mogelijkheid gehad om naar de overkant te gaan.
Het zal dus tot na het weekend moeten wachten en intussen houd ik hem rustig. :-\
dit is zwaar shit
Door Ine
Luuk loopt weer normaal, maar ik mag absoluut niet aan z'n voet komen :-X
Vandaag heeft hij veel gelopen, dus morgen eens kijken, of het weer erger is, maar ik hoop het niet.
Voorlopig ligt hij de bench van Lisa te bewaken, want die is dekrijp :-\ :-X
Door margreet
Ine schreef: Luuk loopt weer normaal, maar ik mag absoluut niet aan z'n voet komen :-X
Vandaag heeft hij veel gelopen, dus morgen eens kijken, of het weer erger is, maar ik hoop het niet.
Voorlopig ligt hij de bench van Lisa te bewaken, want die is dekrijp :-\ :-X
Er is toch geen touw aan vast te knopen hè :-\
Ik ben benieuwd of het nu ineens over is
Door Ine
margreet schreef: Er is toch geen touw aan vast te knopen hè :-\
Ik ben benieuwd of het nu ineens over is
Ze zijn keihard voor zichzelf.
Op dit moment valt er niets met Luuk te beginnen, want alles staat gespannen vanwege Lisa.
Vanochtend zat ik even op het toilet, hoor ik die reuen weer tekeer gaan :-\
Kom ik binnen, ligt er een stoel onderste boven en bloed op de grond.
Beiden zijn er niet ongeschonden vanaf gekomen, maar Joop heeft wel z'n plaats in de roedel vergeven aan Luuk! :-X
Door margreet
Ine schreef: Ze zijn keihard voor zichzelf.
Op dit moment valt er niets met Luuk te beginnen, want alles staat gespannen vanwege Lisa.
Beiden zijn er niet ongeschonden vanaf gekomen, maar Joop heeft wel z'n plaats in de roedel vergeven aan Luuk! :-X
Sjips lekker stel hè :-\ dat wordt opsluiten in de kennel zeker als je niet in de buurt bent
Door Truus
Ine schreef: Ze zijn keihard voor zichzelf.
:o Das lekker :-\. Is de verwondingen erg?
Door Ine
Truus schreef: :o Das lekker :-\. Is de verwondingen erg?
Nee hoor, geen arts of zalfje spendeer ik eraan! ;)
Het zijn allemaal kleine wondjes rond de bekken.
Lisa snauwde vanavond vanuit de bench, dus ik hoop, dat we het ergste weer gehad hebben.
Drie dames liggen in de schuur, de rest ligt in de woonkamer voor de nacht.
Donderdagavond krijg ik 2 dames te logeren, dus is het te hopen, dat de heren hun hormonen weer in bedwang hebben.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door