Andre schreef:
Niet wanhopig worden, blijven zoeken naar een oplossing.
Wellicht zijn er anderen met eventuele suggesties
Ach ja is gewoon even dipje, Shanden is 4 jaar oud en heb in die 4 jaar niets anders gedaaan dan met zijn voeding bezig zijn...
Toen ie op brokken zat (wist toen nog niet beter) was ie altijd aan de diaree, heb de meeste gekke brokken geprobeerd overal en nergens vandaan, doktersrekeningen je wil het niet weten...ellende...toen kwam de blaasgruis om de hoek en kwam ik hier terecht en uiteindelijk bij Tannetje.....ben ik op vers overgegaan, is 2 jaar keurig gegaan tot ie weer gruis kreeg en dan denk ik shit niet weer he...maar we denken wel dat dit gekomen is omdat hij teveel kattenbrokken wist te jatten dag in dag uit ...en als er iets is wat hij niet mag hebben dan is dat het wel....is dus niet van de kvv gekomen hoor daar geloof ik niet in.
Nou ja en nu wilde ik eens kijken of ik niet een iets voordeligere manier kon vinden...maar geloof dat ik daar naar kan fluiten als ik dit allemaal zo zie en lees...en dat zeg ik hierboven al, wil graag wat goedkoper maar niet als mijn honden er onder moeten lijden, no way!