Essie :-) schreef:
Wat moest jij idioot veel geld betalen voor je verzekering, ik heb mijn honden alle 5 verzekerd en betaal echt niet van de belachelijke bedragen per hond. Mijn duitse dog heb ik zelfs pas met 6 jaar laten verzekeren en betaal echt niet zoveel als jij moest betalen en daar zit ook nog opslag bij omdat ze boven de vijf was.
En ik ben er toch best blij mee, een kruisbandje is zomaar gescheurd en een AB kuurtje of wondje of virusje is zomaar opgelopen ... ED en HD ja uitgesloten. Mijn Dog heeft bewezen reuma....ja atrose bij haar heupen maar door dat ze dus getest is op reuma krijg ik gewoon de pijnstillers vergoed dus ben best blij met de verzekering.
nou, ik vondt het ook duur, en dan nagaan, het ging om twee jonge honden, beide kern gezond, Jazz was net een paar maanden oud, en Dot wat ook nog onder een jaar, ik heb ergens een foldertje meegenomen en toen gevraagd om info, en toen kreeg ik de prijsen, een reeds opgemaakte polis met een folder maar daarin stond niet uitgebreid de polis voorwaarden, toen ik eenmaal de ondertekende papiertje had opgestuurd.... toen kreeg ik de daadwerkelijke polisvoorwaarde, vandaar mijn aditionele telefoontje om nog het een en ander te vragen, overiginds had ik eerder ook een keer gebeld om toch met een persoon te spreken alvorens ik ondertekende. Maar ok, ik had een heel slechte ervaring met mijn Ierse Setter pup die ook in een paar maanden tijd klauwen met geld kosten, dus dacht ik dat het een goed idee zou zijn, gelukkig heb ik tot nu nog maar weinig onkosten gehad, maar tuurlijk hoop ik dat het zo blijf, want ook aan mijn vermogen is een limit

Als ik het zo lees over alle mensen met hun verzekerde honden die tevreden zijn, dan heb ik mischien net de verkeerde te pakken gehad......