Loeka schreef: Nee heb ik geen ervaring mee, maar ik dacht ook dat Tolfedine nierschade kon geven.Klopt...Ik ga volgende week als ze gecastreerd wordt om een uitgebreid bloedbeeld vragen...![]()
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Loeka schreef: Nee heb ik geen ervaring mee, maar ik dacht ook dat Tolfedine nierschade kon geven.Klopt...Ik ga volgende week als ze gecastreerd wordt om een uitgebreid bloedbeeld vragen...![]()
AstridStraver schreef: Hoe meer aantrekkelijke krabplekken je je kat aanbiedt, des te groter is de kans dat ze niet je meubels pakken. Het krabben van de kat moet je vergelijken met het markeren van een reu, het geeft het signaal 'ik ben hier geweest'.Oei, een plankje in het zich naast de deur...Ik denk niet dat manlief het daar mee eens is.
Strategische plekken zijn dan ook belangrijk.
Veel mensen hebben lelijke krabpalen en zetten die in een donker hoekje, maar dat is geen strategische plek.
Wat beter werkt is zo'n simpel met sisal bekleed plankje naast de deur schroeven, deuren zijn strategische plekken!
Onze katten hebben wij allemaal vanaf hun kittentijd en die luisteren prima naar NEE of naar hun naam op boze toon uitgesprokenm, een beetje zoals een hond eigenlijk.
Als je kat dichtbij is en iets doet wat je niet wilt, bijvoorbeeld iets van je bord stelen, dan is kattentaal makkelijk en duidelijk: gewoon blazen in het gezicht van de kat. Doe het de eerste keer niet te fel als je katten nog niet zoveel gewend zijn.
Op grotere afstand werkt een plantenspuit of waterpistooltje prima.
*Robin* schreef: die van mij ook... een soort harde sigaartjes.... als het er net uitkomt in het nog zachtIk dacht al, jij weet wel heel uitgebreid het hoe en waarom(ik moest even kijken na de ontwormingskuur
)
sylvia schreef: Ik dacht al, jij weet wel heel uitgebreid het hoe en waaromjaja ben heel bekend met me poezen![]()
![]()
![]()
*Robin* schreef: jaja ben heel bekend met me poezenHet is echt net haar moederweet zelfs of ze hard of zacht sch**ten
die kleine heeft zoiets leuks, als ik de bak ga verschonen moet ze zomaar ineens heel nodig op de bak zijn, dan zit ze me schepje ook echt weg te duwen van "ik moet NODIG!!! ga weg!!" hahaha![]()
*Robin* schreef: die doet dat ookNou dat niet direct ze hebben hier geen kattenbak maar die moet ook net heel toevallig overal zijn waar ik moet zijn en dan kijkt ze me ook aan van he even opzouten ik ben hier???
sylvia schreef: Nou dat niet direct ze hebben hier geen kattenbak maar die moet ook net heel toevallig overal zijn waar ik moet zijn en dan kijkt ze me ook aan van he even opzouten ik ben hierhahaha![]()