Mieke Linger schreef: ik zou best zo'n deal willen hebben, maar zou dat nooooooit durven te vragenIk heb het net gedaan en valt best mee hoor![]()

Moderator: Lizzy
Mieke Linger schreef: ik zou best zo'n deal willen hebben, maar zou dat nooooooit durven te vragenIk heb het net gedaan en valt best mee hoor![]()
amber13 schreef: Heb gisteren manlief even verteld over deze topic, dat er mensen een dealtje sluiten met de super, en dat me dit ook wel wat leek. maar ik heb ook nog niet de moed het te vragen. Nou, dat wou manlief dan wel doen!! De schat gaat dus binnenkort even naar de super om te vragen 8)
(misschien nog een idee voor alle mede scheiterds, stuur manlief er op af!!)
pippy schreef: Ik heb het net gedaan en valt best mee hooren wat is de uitkomst, gaan ze jou helpen![]()
pippy schreef: tis een klein dorps supermarktje, maar....ja hij gaat helpentoppie hoor, ja iedere stuk vlees die jij gratis of voor een heel zacht prijsje krijg is meegenomen, goed gedaan hoor![]()
Veel zal het niet zijn, maar ieder beetje is een beetje...toch?
pippy schreef: tis een klein dorps supermarktje, maar....ja hij gaat helpenSuper toch ;)wie weet wat er nog over blijft.![]()
Veel zal het niet zijn, maar ieder beetje is een beetje...toch?
Lupa schreef: volgens mij mag dat officieel nietEr mag zoveel niet in Nederland met al die regeltjes
een inkoper moet precies terug geven wat niet verkocht is dat is volgens mij wettelijk bepaald
het is in iedergeval zo bij restaurants ze mogel bv het afval niet zomaar weggeven
tieneke schreef: Super toch ;)wie weet wat er nog over blijft.Super van de super
Qwertu schreef: Super van de superKomop joh ;)stel je voor dat je het voortaan gratis krijgt :Pgewoon doen 8)
Ik ben er ook te schijterig voor EN ik heb geen man die het even voor me opknapt![]()
Kruimel schreef: Nou ja! Wat een knurftNou ik denk dat ze daaar gewoon zo opgeleid worden. Ze MOGEN geen korting geven en MAG iets van vandaag niet meer verkopen. Dat is bedrijfs-policiy. De volgende keer gewoon even mee naar de bedrijfsleider lopen. Dat kind weet niet beter![]()
Zal lekker gaan met die zaak dus, als je zo soepel en klantvriendelijk bent![]()
tieneke schreef: Komop joh ;)stel je voor dat je het voortaan gratis krijgt :Pgewoon doen 8)