Moderator: Lizzy
conleeuw schreef: op de bovenste foto zijn de schouder bladen te zien, ook wat ribben... waarschijnlijk ook een stuk flank, op de tweede foto staat sukken zadel, en ook schenkel, dat is dat kleine stukje met de dikke bot er in, (onderkant van de been) het lijkt of er ook een stuk bekken aanwezig is?? maar zeker kan ik het niet zeggen, een mogelijke heupkom? en nog wat ribben. op De onderste foto staan wat dragende botten, zoals de acherbeen en ook heelwat stukke die ik niet een twee drie kan identificeren. Goede aanwinst in iedere gevalSuper zeg! Bedankt voor de analyse.![]()
Breezer schreef: Nou ik heb het zakkie nog niet open gehad, maar het was deze keer nog meer dan de vorige keer. Dus denk zeker een goeie 4 kilo.Ben je zeker dat die man geen vriezerverkoper is van bijberoep
Hij vragen, is jou hond blij met vlees??
Ik jaaaa hij danst zelfs rondjes in de keuken ervoor.
En jij ook blij??
Ja zeker wel, hij krijgt nu goed en gezond eten hé!
Mooi dan heb ik weer mooie grote zak vlees voor jou, met 1 speciale grote botje om te kluiven voor jou lieve hond.
Nou ga het zo maar eens uitpakken en kijken wat het allemaal weer is.
O,ja wil ik weg lopen, vraagt ie: Jij woensdag weer komen??
Uuuuuuh ja is goed.
Alleen denk ik dat ik nu al ruimte gebrek ga krijgen in m'n vriezer. Want morgenavond moet ik ook weer 10 kilo Carnibest ophalen.
Happy Tail schreef: als je echt wat kwijt wilt.....ik heb hier wel een vrijwilligster rondlopen hoor.. :yes:.Dat ga ik onthouden. Ik heb nu de vriezer nokkie vol zitten. Maar zal hem morgen eens opruimen kijken hoeveel ruimte ik dan nog overhou voor de rest.
wij wonen in Harmelen, klein stukje van Nieuwegein vandaan dus