[quote="Erna"]
Hij heeft vandaag nog geen 'aanval' gehad maar gisteren begon het ook pas rond een uur of vijf en later. Nu ik er wat langer over nagedacht heb, zie ik wel dat Luigi de laatste tijd veranderd is. Blafte hij voorheen best vaak irritant, sinds een tijd blaf hij non stop irritant. Hij draagt ook al tijden zijn anti blaf band niet meer omdat hij daar dwars doorheen ging met blaffen en dan heeft het geen nut meer.
Hij wordt vaker dan anders 'aangevallen' door de andere honden, voor ons lijkt het alsof het om niks gebeurt. Hij kan niet meer samen met Joris, niet omdat Joris hem wat doet maar omdat Luigi Joris aanvliegt.
's nachts ligt hij tegenwoordig in de bench en dan is hij rustig. Lijkt het alsof hij tevreden is met zijn plek. Dat is niet zo want ik moet hem erin duwen.
[/quote]Aanvallen lijkt mij niet typisch van een hersenbloeding of herseninfarct, maar je weet maar nooit, het is wel opvallend dat jij schrijf dat hij wel eens vaker door andere honden gepakt wordt voor geen reden, zou toch kunnen duiden dat hij al een tijdje niet lekker is, zelfs al hadden jullie het nog niet door (geen zichtbare symptomen).... ik weet niet of hij enige andere medische problemen heb zoals bijvoorbeeld een tumor ergens in/op zijn lijf, maar het zou natuurlijk ook niet ondenkbaar zijn dat hij te kampen heeft met een of andere tumor die druk in de hersene uitoefent en verantwoordelijk is voor deze uitval??? tja, ik weet het ook niet, mischien zie ik nu ook maar spoken, wil je niet van slag maken, denk ook maar mee, nogmaals sterkte ermee, ik hoop dat het van voorbijgaande aard is.