Hallo Lizzy ,lupa en alle anderen die hebben gereageerd.
Tot nu toe is dit de enige hond die we hebben gehad met dit probleem, en tuurlijk zouden wij ook het liefst zien dat hij inderdaad gewoon lekker vers vlees zou kunnen eten.
Maar dagelijks aanzien dat hij continu moet spugen? Nee, wij zijn heel blij dat hij nu met vegetarisch diner zijn eten er inhoud, het is zo mooi om te zien dat hij steeds minder invalt en dat op zijn ribben iets meer vlees komt.
Continu opmerkingen van mensen die hem zagen van...goh je mag die hond wel eens wat meer te vreten geven of "schaamt u zich niet om met zo'n scharminkel te lopen?" of ik ga je aangeven bij de dierenbescherming vanwege verwaarlozing etc.
Dat doet heel veel pijn, vooral omdat je gewoon voor jezelf weet dat je er alles voor zou geven om je hond een zo goed mogelijk leven te geven en kosten nog moeite gespaard wordt voor de beste behandeling voor het beestje....daarom schoot me de opmerking van Tieneke ook zo in het verkeerde keelgat

. Ik moet eerlijk zeggen dat we op de een of andere manier altijd de "probleem hondjes" uitzoeken, meestal de honden die een ander allang in zou laten slapen vanwege de "overlast" die de beestjes bezorgen. Dus wij zijn wel heel wat gewend.
En ter geruststelling....met Buster gaan we NIET fokken [alhoewel hij daar zelf wel regelmatig zin in zou hebben

]
Hoe dan ook....met Buster gaat het hardstikke goed en dat is voor ons het enige dat telt......Onze andere hond Forrest krijgt wel gewoon vlees en wij eten het zelf ook dus Buster zit niet in een vegetarische sekte of zo......het is jammer voor Bus.....maar helaas.
Ze hebben trouwens ook niet gezegd dat Buster dit voer zijn hele leven moet eten...op het moment was vers geen goed voer voor hem...dus wie weet mag hij toch nog eens aan de biefstuk.
Groetjes van tante Annie.