Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
Natuurlijk was 't harstikke druk bij de DA ,altijd op vrijdag, en me eigen DA is net van de week op vacantie gegaan,dus had nu 'n nieuwe , net afgestuurde jonge knul maar wel heel aardig en weet ook wat ie doet...
Dus na bijna 2 uur wachten eindelijk onze beurt, Tor helemaal nagekeken maar was niks bijzonders te vinden met onderzoek.
Toen bloed afgenomen om te kijken of er verschil is met 'n paar dagen geleden.....wanneer de lever of nieren afwijkend zijn, dan zou het kunnen dat ie ergens iets van giftigs heeft gegeten...maar ik kan nergens aan denken...dus ik sluit dat eigenlijk wel uit, maar je weet nooit...
Hij heeft ook 2 zij tassen met vocht tegen uitdrogen gekregen...en we besluiten morgen nadat de resultaat van 't bloed terug is, wat er verder gedaan word, de DA raad aan om na 2 seizures toch met phenobarb te beginnen.....maar dat kan morgen ochtend ook.
Wanneer Tor tijdens de komende nacht 'n 3de seizure zou krijgen, dan moeten we hem naar de E.R brengen om aan infuus met valium of diazapan te gaan, want er mag beslist geen andere meer achteraan komen...
Dus vannacht zal het wel weinig slaap worden voor mij...Tor ligt nu uitgepeigerd op de tegels..
Ik zal ze alle 2 nog effe eten geven en hoop dat alles dan maar rustig zal blijven...
Wat naar toch he? :'(
Door 202Spots
Had net de vorige bericht gestuurd...en Tor kreeg er weer een....dus is nu in de emergeny tot morgenochted.
Krijgt 'n infuus en wanneer er vannacht 'n seizure komt, dan kan er gelijk valium in....
Kan straks nog 'n keer bellen, en dan morgenochtend weer ophalen en dan zien we wel wat er verder moet gebeuren...hoop dat ie 'n rustige nacht zal hebben...
Door Hanny
Hè bah, gisteren je berichtje gelezen en dan hoop je, dat er de komende tijd niets gebeurd en nu lees ik dit.
Dat is toch echt ellendig.
Ik hoop, dat er gevonden wordt, waardoor deze aanvallen ontstaan.

Veel sterkte, Hanny
Door sylvia
Wat verschrikkelijk Dory :'( arme Tor .

Wat vreemd dat hij zo van uit het niets ineens al die aanvalen achter elkaar krijgt, ik duim dat ze een oorzaak gaan vinden Dory, een dikke kus voor Tor en voor jou ook :-*
Door Sennaruby
Oh wat afschuwelijk Dory... Dat je dat nog een keer moet meemaken zeg... Arme Tor :'( :'( :'(

Ik hoop dat er een oorzaak gevonden kan worden voor dit rotaanvallen en dat dat goed te behandelen is.

Heel veel sterkte en een knuffel voor Tor. Hopelijk is hij snel weer thuis!

Groetjes,

Fieke
Door *Natasja*
Wat verschrikkelijk... :'( Ik duim voor die arme Tor dat het snel weer de goede kant opgaat.
Door Femke
Oh jakkes Dory.........ik duim voor je dat Tor er gauw weer bovenop komt.
Wanneer verwachten de ze uitslag van het bloed?
Door conleeuw
oh getsie Dory, Ik las de eerste bericht en dacht, ik hoop maar op few and far between, maar helaas al snel stond de tweede aanval omschreven. En nu al de derde, bah, wat schrikken voor jou..... en het ging net zo lekker met jou beestjes. Ik hoop dat hij snel stabiel is, en dat er een eenvoudige (lees oplosbare) oorzaak gevonden wordt, en als hij aan de phen moet, dat is dan mischien jammer, maar dan heb je hem tenminste weer in huis lopen, ik ga maar duimen dat er een duidelijk, behandelbare reden is. Sterkte ermee, echt balen :-*
Door Erna
Jeetje Dory.....dat is wel erg vreemd, 3 aanvallen zo vlak achter elkaar.

Veel sterkte en voor Tor een :-*
Door Mevroi Kruim
Ow man, wat een akelig bericht. Arme Tor :-\

Komt dit wel vaker voor, dat een hond nergens last van heeft en dan ineens zoveel aanvallen achter elkaar?

Heel veel sterkte en we duimen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door