Natuurlijk was 't harstikke druk bij de DA ,altijd op vrijdag, en me eigen DA is net van de week op vacantie gegaan,dus had nu 'n nieuwe , net afgestuurde jonge knul maar wel heel aardig en weet ook wat ie doet...
Dus na bijna 2 uur wachten eindelijk onze beurt, Tor helemaal nagekeken maar was niks bijzonders te vinden met onderzoek.
Toen bloed afgenomen om te kijken of er verschil is met 'n paar dagen geleden.....wanneer de lever of nieren afwijkend zijn, dan zou het kunnen dat ie ergens iets van giftigs heeft gegeten...maar ik kan nergens aan denken...dus ik sluit dat eigenlijk wel uit, maar je weet nooit...
Hij heeft ook 2 zij tassen met vocht tegen uitdrogen gekregen...en we besluiten morgen nadat de resultaat van 't bloed terug is, wat er verder gedaan word, de DA raad aan om na 2 seizures toch met phenobarb te beginnen.....maar dat kan morgen ochtend ook.
Wanneer Tor tijdens de komende nacht 'n 3de seizure zou krijgen, dan moeten we hem naar de E.R brengen om aan infuus met valium of diazapan te gaan, want er mag beslist geen andere meer achteraan komen...
Dus vannacht zal het wel weinig slaap worden voor mij...Tor ligt nu uitgepeigerd op de tegels..
Ik zal ze alle 2 nog effe eten geven en hoop dat alles dan maar rustig zal blijven...
Wat naar toch he?