Netty schreef: iemand al meer resultaat?Ben nu twee weekjes bezig en als ik het goed heb onthouden zou je met een week of vier resultaat moeten kunnen zien ........dus nog effe geduld

Moderator: Lizzy
Netty schreef: iemand al meer resultaat?Ben nu twee weekjes bezig en als ik het goed heb onthouden zou je met een week of vier resultaat moeten kunnen zien ........dus nog effe geduld
Ike schreef: Ben nu twee weekjes bezig en als ik het goed heb onthouden zou je met een week of vier resultaat moeten kunnen zien ........dus nog effe geduldpom, pom, pom, pom, pom, we wachten gewoon ff langer 8)![]()
Netty schreef: pom, pom, pom, pom, pom, we wachten gewoon ff langer 8)Ach...nog maar een paar weekjes 8)
Netty schreef: en? we zijn nu wat verder......hoe is het met de tandjes?Ja, daar was ik ook erg nieuwsgierig naar.
Ike schreef: Nog 1 weekje geduld........dan zijn we vier weken bezig, ik moet zeggen dat er geen onaangename luchtjes uit Ike's waffeltje meer komen, de tandsteen zit er nog maar we hebben dus nog een week te gaan.....Ben benieuwd, duurt wel lang die 4 weken hoor.
wordt vervolgd![]()
Joke Miedema schreef: Poets je er wel bij?Moet eerlijk bekennen dat ik pas weer sinds vorig weekend poets
Ike schreef: Moet eerlijk bekennen dat ik pas weer sinds vorig weekend poetsDat hindert niet, de fragaria moet het tandsteen nu zachter gemaakt hebben zodat het gemakkelijk weg te poetsen is.
Het tandsteen zit trouwens alleen op de bovenste hoektanden en de bovenste achterste kiezen![]()