Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ike
Netty schreef: iemand al meer resultaat?
Ben nu twee weekjes bezig en als ik het goed heb onthouden zou je met een week of vier resultaat moeten kunnen zien ........dus nog effe geduld :)
Door Netty
Ike schreef: Ben nu twee weekjes bezig en als ik het goed heb onthouden zou je met een week of vier resultaat moeten kunnen zien ........dus nog effe geduld :)
pom, pom, pom, pom, pom, we wachten gewoon ff langer 8)
Door Ike
Netty schreef: pom, pom, pom, pom, pom, we wachten gewoon ff langer 8)
Ach...nog maar een paar weekjes 8)
Door pallas
ik wacht ok op de uitslag van deze proefkonijntjes (uuuh proefhondjes) Didot heeft altijd al een blinkend schoon gebit , eng schoon gewoon . Maar Nox heeft regelmatig wat aanslag en op de grote kiezen wel een een randje tandsteen :(
Ze eten allebei hetzelfde , dus ik snap er niks van; aanleg zeker.
Met grote penslappen (dan wel erg aan de dunne! :-X ) en af en toe wat schrapen en soms een tandeborstel is het gelukkig wel redelijk weg.

Als dit werkt zou het dé oplossing zijn.
Door Ike
Nog 1 weekje geduld........dan zijn we vier weken bezig, ik moet zeggen dat er geen onaangename luchtjes uit Ike's waffeltje meer komen, de tandsteen zit er nog maar we hebben dus nog een week te gaan.....
wordt vervolgd ;)
Door Charlie Angel
Ike schreef: Nog 1 weekje geduld........dan zijn we vier weken bezig, ik moet zeggen dat er geen onaangename luchtjes uit Ike's waffeltje meer komen, de tandsteen zit er nog maar we hebben dus nog een week te gaan.....
wordt vervolgd ;)
Ben benieuwd, duurt wel lang die 4 weken hoor. ::)
Dus Ike ruikt wel weer lekker fris nu. 8)
Door Ike
Joke Miedema schreef: Poets je er wel bij?
Moet eerlijk bekennen dat ik pas weer sinds vorig weekend poets :-[
Het tandsteen zit trouwens alleen op de bovenste hoektanden en de bovenste achterste kiezen :-\
Door Netty
ik ben van de week begonnen met Tof der tanden schoon te spuiten met camilosan, vermengt met water, lauw, en dan spuit ik het met een grote injectiespuit, zonder naald ::) over haar tanden heen, ze vindt het geloof ik beter dan poetsen, wat ik daarna doe :-\
de bagger die erop zat :-[ is nu wel weg, alleen houdt ze dat opgetrokken tandvlees, ik denk dat ik daar dus niks aan kan doen :-X
Door ~Joke~
Ike schreef: Moet eerlijk bekennen dat ik pas weer sinds vorig weekend poets :-[
Het tandsteen zit trouwens alleen op de bovenste hoektanden en de bovenste achterste kiezen :-\
Dat hindert niet, de fragaria moet het tandsteen nu zachter gemaakt hebben zodat het gemakkelijk weg te poetsen is.
Door Saskia C.
Hier zijn ze ook nog steeds bezig met de korreltjes. Het tandsteen zit er wel nog en moet bekennen dat ik door alle verhuisperikelen verder niet gepoetst heb. Maar ik dacht dat het door de Fragaria al zou verdwijnen. Maar we hebben nog even te gaan. Wordt vervolgd!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door