Moderator: Lizzy
Breezer schreef: We zijn inmiddels weer 3 weken verder na de Rabiës enting. En ik moet zeggen het gaat nog steeds perfect. En ik denk dat ik nu dan ook geen reactie meer hoef te verwachten.
Ik heb een perfecte balans gevonden in de suplementen die ik Breezer geef. En daardoor is z'n vacht zo glanzend als een satijnen pyama, en z'n ontlasting is ook perfect. De bulten tussen z'n tenen blijven ook weg. Zelfs met 4x in de week zwemmen blijft z'n vacht mooi.
Kortom, ik denk dat als we zo doorgaan m'n enthousiastme bij de dierenarts werkelijkheid gaat worden. En dat het dus echt volgend jaar pas weer wordt dat ze ons terug zien.
Lieve leden van Barfplaats, bedankt voor al jullie steun en tips!!
Breezer schreef: We zijn inmiddels weer 3 weken verder na de Rabiës enting. En ik moet zeggen het gaat nog steeds perfect. En ik denk dat ik nu dan ook geen reactie meer hoef te verwachten.Oh wat HEERLIJK om te lezen! Eindelijk!! Mag ik vragen welke supplementen je nu geeft? (wie weet kunnen we ooit weer iemand helpen met jouw ervaringen en jouw zoektocht!).
Ik heb een perfecte balans gevonden in de suplementen die ik Breezer geef. En daardoor is z'n vacht zo glanzend als een satijnen pyama, en z'n ontlasting is ook perfect. De bulten tussen z'n tenen blijven ook weg. Zelfs met 4x in de week zwemmen blijft z'n vacht mooi.
Kortom, ik denk dat als we zo doorgaan m'n enthousiastme bij de dierenarts werkelijkheid gaat worden. En dat het dus echt volgend jaar pas weer wordt dat ze ons terug zien.
Lieve leden van Barfplaats, bedankt voor al jullie steun en tips!!
Lizzy schreef: Oh wat HEERLIJK om te lezen! Eindelijk!! Mag ik vragen welke supplementen je nu geeft? (wie weet kunnen we ooit weer iemand helpen met jouw ervaringen en jouw zoektocht!).Ja dat mag.
Hitam schreef: Waarschijnlijk omdat hij meegaat naar het buitenland?Yeps klopt, we gaan in ieder geval in oktober een week naar de Ardenne. Maar het wil ook nog wel eens voorkomen dat we spontaan een weekend of dag naar België of Duitsland gaan naar m'n ouders. Zij varen op een schip dus vandaar.
Wat goed dat hij het zo goed doet. Ik weet nog dat we helemaal wanhopig werden van zijn rode huid. En daarna die knobbels tussen zijn tenen.
Houden zo!