Bij ons duurde het ook even voordat ze doorhadden dat hamster ook lekker is! (maar niet lang hoor...)
Hoeveel wegen de ratjes small? Want die ratten die ik heb zijn echt wel groot hoor...
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Bernadette schreef:Ja nogal
Hoeveel wegen de ratjes small? Want die ratten die ik heb zijn echt wel groot hoor...
sylvia schreef: Ja nogalNou, die van jou was gemiddeld zeg maar.. Er zaten nog grotere bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Femke schreef: Kuikens hebben ze hier een keer gehad, toen ene Titia op de koffie was, en het is ook bij die ene keer geblevenVoor wat betreft de kuikens wel ja, voor de koffie niet![]()
![]()
Mayka schreef: Voor wat betreft de kuikens wel ja, voor de koffie nietbrrrrrrrrrrrr ik zit hier met kippenvel op de bank!.
Volgende keer kom ik met een zalmkopen misschien neem ik wel wat muisjes voor Stan en Oliver mee
![]()
![]()
.
Bernadette schreef: Bij ons duurde het ook even voordat ze doorhadden dat hamster ook lekker is! (maar niet lang hoor...)De small wegen "maar" 125 gram gemiddeld.
Bernadette schreef: Balen dat je ze moet villen. Kan je het niet half villen? Of een klein stukje???Ik hoop van wel. Ik zweer het je, die beesten hebben mij gewoon perfect gedresseerd. Voordat ik dit bestelde had ik muizen geprobeerd, en die vraten ze wel gewoon gelijk met huid en haar. Vanavond heb ik weer muizen op het menu gezet, dus dan zullen we wel zien of ze die willen eten.